أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۹۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
در ۴ ماهه منتهی به تیر ماه سال‌جاری تولید انواع خودرو توسط خودرو سازان داخلی کشور به مرز ۳۵۶ هزار و ۲۳۹ دستگاه رسید که در مقایسه با ۴ماهه نخست سال گذشته رشد ۸.۴ درصدی را نشان می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، تولید خودرو در ۴ ماهه ابتدای سال جاری از مرز ۳۵۰ هزار دستگاه عبور کرده است. بر این اساس،  در این مدت خودروهای سواری به تعداد ۳۲۹ هزار و ۵۵ دستگاه تولید شد که نسبت به ۴ماهه نخست سال گذشته، حکایت از رشد ۱۷.۶درصدی دارد.

در ۴ ماهه نخست امسال به تعداد ۲۲ هزار و ۹۰۵ دستگاه وانت، ۳ هزار و ۸۷۴ دستگاه کامیون، ۲۴۲ دستگاه اتوبوس و به تعداد ۱۶۳ دستگاه مینی‌بوس در کشور تولید شده است.

پژو پارس با تولید ۴۷ هزار و ۱۱۵ دستگاه، پراید با ۴۴ هزار و ۷۲۳دستگاه، پژو ۴۰۵ با تولید ۴۰ هزار و ۸۳۵ دستگاه، پژو ۲۰۶ با تولید ۳۹ هزارو ۷۵۳ دستگاه، سمند به تعداد ۳۰ هزار و ۴۷۲ دستگاه و تیباx۲۰۰ با تعداد ۲۸ هزار و ۷۱۷ دستگاه بیشترین تولید را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین در این مدت، مونتاژ پراید به تعداد ۲۶ هزار و ۴۸۵ دستگاه؛ ‌لیفان و جک ‌به تعداد ۱۸ هزارو ۸۷دستگاه، نسیم و صبا به تعداد ۱۳ هزارو ۷۱۷ دستگاه، MVMبه تعداد ۱۲ هزار و ۱۱۹ دستگاه، دنا به تعداد ۸ هزار و ۴۳۷ دستگاه، رانا به تعداد ۷ هزار و ۳۳۲دستگاه، محصولات رنو به تعداد ۵ هزار و ۶۶۱ دستگاه، تندر ۹۰ به تعداد ۶ هزار و ۴۱۲دستگاه، پارس تندر به تعداد ۳ هزار و ۹۷۱ دستگاه، سراتو به تعداد ۲ هزار و ۸۴۹ دستگاه، ‌تیبا x۲۰۰دوگانه سوز به تعداد یک هزار و ۶۳۱ دستگاه، برلیانس به تعداد یک هزار و ۵۰۲ دستگاه، تیبا x۱۰۰  به تعداد د۶۲۷ دستگاه و سوزوکی به تعداد ۴۸۶ دستگاه تولید شده است.

در تیر ماه سال جاری به تعداد ۹۲ هزار و ۴۵۷دستگاه انواع خودرو همچنین ۸۴ هزار و ۶۶۱ دستگاه خودروی سواری تولید شده است.

منبع: مهر
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها