يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۰۰۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
بهنام برزای اظهار داشت: به یاری خدا طلسم نرفتن به المپیک را خواهیم شکست.
به گزارش پایگاه 598، شاید کمتر کسی بعد از حضور بهنام برزای در زمین مسابقه فکرش را می‌کرد که این بازیکن جوان قرار است کار را برای استقلال در آورد و نتیجه را به سود این تیم بازگرداند، اما این بازیکن جوان و ملی‌‌پوش در فاصله تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین کاری کرد کارستان و مثل بازیکنان بزرگ که در یک لحظه نتیجه یک بازی را تغییر می‌دهند، روی نتیجه بازی تأثیر گذاشت.

 

گویا قرار است این بازیکن جنوبی که مثل همه خوزستانی‌ها فوتبال را در خون خودش دارد، امسال واقعاً نقش یک بازیکن پدیده و تعیین‌کننده را در استقلال ایفا نماید.

 

بازی درخور تحسین بهنام برزای برابر سیاه‌جامگان در همان ۱۵ دقیقه حضورش در بازی بهانه‌ای شد برای انجام یک گفت و گوی مفصل با این بازیکن جوان و آینده‌دار.

 

*: بهنام جان این پیروزی با ارزش را به شما تبریک می‌گوییم.

 

– ممنونم. این پیروزی متعلق به هواداران است و من از طرف خودم و سایر هم‌تیمی‌هایم این پیروزی را به همه هواداران خوب استقلال تبریک می‌گویم.

 

*: استقلال خیلی جوانی را در مشهد دیدیم. از بازی این تیم هم لذت بردیم.

 

– بله، خوشبختانه استقلال در بازی با سیاه‌جامگان خیلی جوان بود و این همه بازیکن جوان با انگیزه‌های فراوانی که داشتند، توانستند عملکرد خوبی هم از خود به نمایش بگذارند.

 

*: به نظر شما این جوانگرایی بیشتر به خاطر محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها بود یا مظلومی تقریباً با میل و اراده دست به این جوانگرایی زد؟

 

– البته شاید غیبت بازیکنان اصلی هم در جوان شدن تیم تا این میزان در این بازی تأثیر داشته باشد، اما کلاً آقای مظلومی رویکرد خاصی به استفاده از بازیکنان جوان دارد و قطعاً در این فصل استفاده از بازیکنان جوان‌تر در استقلال به مراتب بیشتر خواهد بود.

 

*: در هر صورت بازی خیلی خوبی را از تیم استقلال در مشهد دیدیم. فکر می‌کنید همین روند در ادامه بازی‌ها هم تداوم داشته باشد یا خیر؟

 

– ان‌شاءا… که همینطور خواهد بود. حداقل اینکه ما همه تلاش‌مان را به خرج می‌دهیم تا در ادامه کار هم بتوانیم به همین روانی در بازی‌ها شرکت کنیم.

 

*: بازی بعدی شما یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل‌تان است. قبول دارید؟

 

– البته همه بازی‌های ما در این فصل حساس است.، اما خب شاید بازی با ملوان به خاطر حضور آقای قلعه‌نویی یک شرایط خاص‌تری داشته باشد، ولی ما سعی می‌کنیم که به حساسیت‌های این بازی خیلی دامن نزنیم.

 

*: خیلی‌ها می‌گویند هنوز لیگ شروع نشده استقلال به صدر مسابقات رسید.

 

– (می‌خندد) خب دیگه…. ما استقلال هستیم و باید از همین روز اول صدر نشینی را به دست بیاوریم، اما از شوخی که بگذریم باید بگویم که همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا این صدر‌نشینی‌ها را ادامه دهیم. چون صدر‌نشینی در همین هفته اول قطعاً کاذب خواهد بود.

 

*: راستی از ختافه چه خبر؟

 

– هیچ خبری نیست. آن هم یک پیشنهادی بود که در آن مقطع صورت گرفت و گذشت.

 

*: از اینکه به اسپانیا نرفتی و در استقلال ماندی پشیمان نیستی؟

 

– شاید قسمت ما این بود، اما الان اصلاً پشیمان نیستم. چون استقلال هم تیم بسیار بزرگی است و حضور در این تیم هم افتخار می‌خواهد.

 

*: ولی به نظر می‌رسد که بهنام برزای حتماً یک روز لژیونر خواهد شد.

 

– من که خودم از این موضوع کاملاً مطمئنم. قطعاً یک روز لژیونر خواهم شد و آن روز به تیم بزرگ‌تر و بهتر از ختافه خواهم رفت.

 

*: راستی از تیم‌ملی المپیک چه خبر؟

 

– این تیم هم شرایط خوبی دارد و کارهایش را برای مرحله بعدی مسابقات در دوحه قطر پیش می‌برد.

 

*: فکر می‌کنید که این تیم‌ملی بتواند طلسم چهل ساله نرفتن به ا لمپیک را بشکند؟

 

– امید ما برای صعود به المپیک زیاد است. همه بازیکنان تیم‌ملی و اعضای کادر‌فنی عزم خود را جزم کرده‌اند تا طلسم نرفتن به المپیک را بشکنند. انشاءاله قطعاً ما طلسم شکنی خواهیم کرد و به المپیک راه خواهیم یافت.

 

*: بهنام جان صحبت خاصی برای هواداران استقلال نداری؟

 

– می‌خواستم از این تریبون استفاده کرده و از همه هواداران عزیز بخواهم که هوای تیم خود را بیشتر داشته باشند و در بازی‌های خانگی حمایت گسترده‌ای از ما داشته باشند.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها