يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۰۰۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
در طول برگزاری ادوار مختلف لیگ برتر، امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی در 8 مسابقه رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه 598، پرویز مظلومی در لیگ هفتم برای اولین بار طعم سرمربیگری در لیگ برتر را چشید. در همان فصل از دور برگشت بازی‌ها قلعه‌نویی با مس کرمان به مصاف ابومسلمِ مظلومی رفت که دو تیم به تساوی رضایت دادند. این تنها تقابل این دو سرمربی بود که پای استقلال وسط نبود. در لیگ هشتم هم مظلومی به مس کرمان رفت و در مقابل استقلالِ قلعه‌نویی سه امتیاز کسب کرد.

 

جذاب‌ترین دیدار دو سرمربی به فصل 89-90 برمی‌گردد. جایی که مظلومی برای اولین بار با استقلال به مصاف قلعه‌نویی رفت. در آن فصل استقلال در آزادی با شاهکارِ مجیدی و جباری، سپاهان را شکست داد و در اصفهان هم تیم قلعه‌نویی را متوقف کرد. در فصل بعدش هم قلعه‌نویی در تبریز بود و با تراکتورسازی موفق به یک پیروزی و یک شکست مقابل مظلومی شد.

 

در آخرین دیدار دو تیم هم قلعه‌نویی نتوانست مس کرمانی که تحت هدایت مظلومی بود را شکست دهد.

 

لیگ هفتم/  مس کرمان (قلعه‌نویی) 1-1 ابومسلم (مظلومی)

 

لیگ هشتم/ مس کرمان (مظلومی) 1-0 استقلال (قلعه‌نویی)

 

لیگ هشتم/ استقلال (قلعه‌نویی) 2-1 مس کرمان (مظلومی)

 

لیگ دهم/ استقلال (مظلومی) 4-3 سپاهان (قلعه‌نویی)

 

لیگ دهم/ سپاهان (قلعه‌نویی) 1-1 استقلال (مظلومی)

 

لیگ یازدهم/ استقلال (مظلومی) 2-3 تراکتورسازی (قلعه‌نویی)

 

لیگ یازدهم/ تراکتورسازی (قلعه‌نویی) 0-2 استقلال (مظلومی)

 

لیگ سیزدهم/ مس (مظلومی) 1-1 استقلال (قلعه‌نویی)

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها