أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۳۰۰۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
انتخاب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و به نظر می‌رسد در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد یک شرکت که در حوزه آی تی و فناوری فعالیت می‌کند به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس معرفی خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، با وجود شروع لیگ برتر پانزدهم اما هنوز اسپانسر باشگاه پرسپولیس مشخص نشده و مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا هرچه سریعتر ضمن انتخاب اسپانسر پرسپولیس به بخش زیادی از مشکلات مالی‌شان فائق شوند.

 

در همین راستا به نظر می‌رسد پروسه همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آینده نما پارسیان که در حوزه آی تی و فناوری فعالیت می‌کند؛به قطعی شدن نزدیک شده و طی چند روز آینده این همکاری نهایی خواهد شد. قرار است مبلغ این قرارداد 30 میلیارد تومان باشد.

 

حضور این اسپانسر و فعالیت با باشگاه پرسپولیس اما باعث به وجود آمدن انتظاراتی هم از باشگاه پرسپولیس شده است چرا که مسئولان اسپانسر خواستار این شدند تا 3 عضو هیأت مدیره منصوب آن‌ها باشد.

 

در همین راستا از مهدی خواجه‌وند، امیر حسین مجید مالک شرکت آینده‌نمای پارسیان و فردی به نام عقبایی به عنوان سه عضو مورد نظر اسپانسر برای حضور در هیأت مدیره جدید پرسپولیس نام برده می‌شود؛ البته این اسامی در حد شنیده‌ها هستند و به جز خواجه‌وند هنوز دو نفر دیگر اظهار نظر رسمی در این خصوص انجام نداده‌اند.

 

در همین راستا شنیده می‌شود جلساتی میان نفرات منتخب اسپانسر برای حضور در هیأت مدیره و علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار شده و توافقات خوبی در این رابطه به دست آمده است. از طرفی دیگر اسپانسر مورد نظر باشگاه پرسپولیس با این باشگاه به توافقات کامل دست یافته و طرفین در حال تهیه پیش‌نویس قرارداد هستند که این مسئله هم روزهای پایانی‌اش را سپری می‌کند.

 

این اتفاق می‌تواند برای مربیان و بازیکنان پرسپولیس اتفاق خوشایندی باشد چرا که در فاز اول این همکاری قرار شده اسپانسر بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیان را بپردازد. در صورت رخ دادن چنین همکاری قطعاً به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس دیگر مشکل مالی در فصل جاری لیگ برتر نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها