أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۰۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
حنیف عمران زاده نسبت به اخباری که درباره اتفاقات تمرین دیروز استقلال منتشر شد، واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، مدافع میانی استقلال دیروز در جریان تمرین تیمش و بعد از اینکه مظلومی به وی اعلام کرده بود باید به طور انفرادی تمرین کند، با ناراحتی زمین را ترک کرده و به رختکن رفت. وی بعد از اینکه یکی از مربیان استقلال برای صحبت با وی به رختکن رفت دوباره به زمین برگشت اما این بار عصبانی تر به نظر می رسید به طوری که عصبانیتش را با ضربه زدن و شوت کردن آب معدنی های کنار زمین نشان می داد. همین مسائل باعث شد تا بر اساس اعلام باشگاه استقلال، وی به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شود.

 



او اما حالا در اینستاگرامش دلیل دیگری را برای عصبانیت روز گذشته اش مطرح کرده و گفته است:الکی برای من داستان درست نکنید خواهشا! دیروز کمی پایم درد می کرد و برای همین اجازه گرفتم. رفتم دور زمین و عصبانیتم هم برای درد پایم بود و هم اینکه نتوانستم تمرین کنم همین!

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها