أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۰۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
مهدی طارمی و احمد نوراللهی دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در فصل گذشته در دیدار هفته اول موفق به همراهی تیم شان نشدند.
به گزارش پایگاه 598،  مهدی طارمی، برترین مهاجم فصل گذشته لیگ برتر به انتخاب سازمان لیگ و احمد نوراللهی به عنوان یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس در هفته اول لیگ پانزدهم موفق به همراهی تیم شان نشدند. برانکو ایوانکوویچ مسلما بی صبرانه منتظر بازگشت این دو ستاره جوان تیمش است تا با تکیه بر توانایی های این دو شرایط بهتری برای نتیجه گیری تیمش به دست آورد.
 


مهدی طارمی با توجه به اخراج در دیدار برابر النصر در دیدار برابر پدیده محروم بود و می تواند از اهواز و دیدار برابر استقلال با تیمش در فصل جدید استارت بزند و شرایط برای بازگشت نوراللهی که کتف خود را مورد عمل جراحی قرار داده هنوز مشخص نیست و باید دید این هافبک دفاعی جوان چه زمانی قادر خواهد بود در میانه زمین برای تیمش به میدان برود.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها