أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۰۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
مهاجم کروات استقلال گفت: با توجه به برخی آپشن‌هایی که در قراردادم وجود دارد فکر می‌کنم که فوتبال ایران از لحاظ مالی برای من بهتر از آلبانی است.»
به گزارش پایگاه 598، پرو پجیچ از هفته پیش به جمع ساکنین شهر شلوغ و گرم تهران درآمد تا در نهایت بتواند برای استقلال بازی کند و با این تیم قرارداد ببندد.

 

او در تست‌های سلامت آکادمی ملی فوتبال ایران شرکت کرد و علاوه بر آن آزمایش‌ام آر آی هم داد تا همه مطمئن شوند که او با این روزمه عالی در امر گلزنی سرش به جایی نخورده باشد که برای پیوستن به استقلال با عجله راهی تهران شده است.

 

پرو پجیچ البته در این مدت با چالش بزرگ دیگری به نام غائله موتومبا هم روبه‌رو شد تا بالاجبار یک هفته صبر کند که جواب استعلام ساعت بازی آخرش در لیگ آلبانی مشخص شود که مبادا قرارداد بستنش با استقلال مشکل "موتومبایی" نداشته باشد.

 

اظهارات پرو پجیچ را در ادامه می خوانید:

 

* قراردادت با استقلال مشکلی از نظر فیفا ندارد؟

- از ابتدا هم می‌دانستم که این کار با هماهنگی کامل مدیر برنامه هایم با ساعت و روزهای فیفا انجام شده است اما با این همه باز هم مسئولان باشگاه استقلال برای من از فیفا استعلام گرفتند و مشخص شد که هیچ مشکلی از این نظر که من چه زمانی آخرین بازی‌ام را در باشگاه قبلی‌ام انجام دادم وجود ندارد و من هم با فکر راحت به تیم استقلال پیوستم.

 

* چقدر از استقلال و فوتبال ایران شناخت داری؟

- من استقلال را می‌شناسم. این تیم قهرمان ایران و آسیا شده است. از طریق اینترنت درباره استقلال و هوادارانش اطلاعات خوبی کسب کردم و از این تیم شناخت کاملی هم دارم.

 

* حالا چرا فوتبال ایران و استقلال؟ مگر با این رزومه نمی‌توانستی به تیم‌های اروپایی بروی؟

- استقلال تیم بزرگی است و من برای همین این تیم را انتخاب کردم. می‌دانم که این تیم پتانسیل و طرفدار دارد. ضمن اینکه من در این تیم دنبال کسب تجارب جدید هم هستم و امیدوارم که روزهای خوبی را سپری کنم. می‌خواهم در زندگی ورزشی‌ام یک چالش جدید داشته باشم.

 

* می دانی که انتظار از تو زیاد است و اگر در هفته‌های اول گل نزنی می‌توانی با این موضوع کنار بیایی و این برایت مشکل ساز نمی‌شود؟

- نه! من یک فوتبالیست حرفه ای هستم و گاهی پیش می‌آید که یک بازیکن نتواند گل بزند و به این دلیل من هم سعی می‌کنم تا برای استقلال گل بزنم و اگر نزنم هم تلاش می‌کنم تا این کار را انجام بدهم.

 

* چه شد که به ایران آمدی! آیا از نظر مالی اینجا بهتر از آلبانی است؟

- با توجه به برخی آپشن‌هایی که در قراردادم وجود دارد فکر می‌کنم که فوتبال ایران برای من بهتر است.

 

* پرویز مظلومی را چه اندازه می‌شناسی؟

- شناخت زیادی از سرمربی استقلال ندارم.

 

* بازی تیمت را دیده ای؟

- بله! بازی اول (با تیم سیاه جامگان مشهد) را به صورت کامل دیدم و از طریق همان مسابقه هم تا حدودی به تفکرات سرمربی تیم پی بردم.

 

* نظرت درباره بازی اول چه بود؟

- بازیکنان استقلال عملکرد مطلوبی داشتند. در همه تورنمنت‌ها بازی اول اهمیت زیادی دارد که خوشبختانه استقلال در آن دیدار پیروز شد.

 

* می‌دانی استقلال فورواردهای خوبی دارد؟

- بله! استقلال مهاجمان خوبی دارد. تا جایی که می‌دانم یکی از بهترین‌های تاریخ لیگ‌برتر ایران است و یکی هم فصل پیش خیلی برای این تیم گل زده و می‌دانم که کاپیتان تیم امید ایران هم در استقلال است و او هم مهاجم است و از این نظر فکر می‌کنم که رقابت سنگینی در خط حمله خواهم داشت.

 

* چه شماره ای را دوست داری؟

- هر شماره‌ای که باشگاه استقلال در نظر بگیرد را می‌پوشم.

 

* استقلال 14 را به تو پیشنهاد داده؟

- بله!

 

* می‌دانی که این شماره فصل قبل آندرانیک تیموریان بوده است؟

- تاحدی از این موضوع خبردار شده‌ام و من هم برایم این مهم است که بتوانم گل بزنم و در خدمت تیم باشم.

 

* روز اولی که برای تست پزشکی رفته بودی نمی‌دانستی عدد چهار چیست و چه فلسفه‌ای دارد، الان می‌دانی که برای چیست؟

- من می‌دانستم که استقلال در چهار مسابقه پیاپی پرسپولیس را که یکی از حریفان دیرینه این تیم است شکست داده، به من توضیح دادند که فلسفه عدد چهار چیست و بنده آن را مقابل خبرنگاران نشان دادم.

 

* یعنی درباره دربی هم اطلاعاتت را بالا برده‌ای؟

- شنیدم که ورزشگاه بزرگ پایتخت ایران برای این بازی پر می‌شود و بازی استقلال و پرسپولیس یکی از حساس‌ترین دربی‌های دنیاست. می‌دانم که اگر در دربی گل بزنم محبوب‌تر می‌شوم یعنی همه دربی‌های بزرگ دنیا اینگونه است.

 

* تهران چطور است؟

- گرم و داغ... البته همه این چیزها را قبل از آمدن به تهران می‌دانستم و حالا هم آماده بازی برای این تیم هستم.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها