يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۰۰۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
ایمان صادقی گلر جوان پرسپولیسی‌ها در اولین بازی که به میدان رفت، دو گل دریافت کرد.
به گزارش پایگاه 598، ایمان صادقی گلر جوان پرسپولیسی‌ها در اولین بازی که به میدان رفت، دو گل دریافت کرد. البته تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد سهم او از این گل‌ها، بسیار کم است.

انگار بازيكن بدشانسي هستي كه در ۱۷ دقيقه ابتداي حضورت در پرسپوليس ۲ گل دريافت كردي!
بله متأسفانه. اصلاً فكرش را نمي‌كردم اين‌طور شود اما فوتبال است و هزار اتفاق. بعضي مواقع بدون اينكه حتي يك توپ به سمت دروازه بيايد، يك دروازه‌بان كلين‌شيت مي‌كند و گاهي اوقات هم اين‌طور مي‌شود.

خودت را چند درصد در گل‌هاي خورده تيم مقصر مي‌داني؟
اگر برانكو، مربي گلرها يا مربيان ديگر مي‌گفتند من مقصر آن دو گل هستم، حتماً امروز از اين بابت عذرخواهي مي‌كردم و مي‌گفتم تقصير من بود كه ۲ گل خورديم اما اين‌طور نبود. از سوي ديگر درصد تعيين كردن براي گل‌هاي خورده يك تيم كار درستي نيست.

اما روي گل دوم، اگر زودتر بيرون مي‌آمدي شايد مي‌توانستي توپ را بگيري؟
در آن لحظه همه ما به اميد آفسايد ايستاديم ولي آفسايد نبود و غافلگير شديم. تيم ما گل خورده و فقط من و مدافعان در آن مقصر نبوديم.

قبول داري گزارش عادل فردوسي‌پور كه گفت تو مقصر گل‌ها نبودي نيز به تو كمك كرد؟
بله. گزارشگران يك بازي، اولين و مهم‌ترين كساني هستند كه مي‌توانند نظر كارشناسي در مورد صحنه‌ها بدهند. عادل كاملاً تشخيص به‌موقع و خوبي داشت. من فقط يك هفته قبل از شروع ليگ و بدون انجام حتي يك بازي دوستانه به پرسپوليس آمدم. هنوز با خط دفاع به هماهنگي كامل نرسيده‌ام اما در ادامه قطعاً شرايط بهتر خواهد شد.

با اين حال، همه بنگر را نشانه گرفتند و او را تخريب كردند.
متأسفانه در فضاي مجازي اتفاق بدي افتاد و برخي كه اصلاً پرسپوليسي نبودند، براي بنگر حرف‌هاي زشتي نوشتند. من فكر مي‌كنم آنهايي كه به بنگر چنين حرف‌هايي زدند، وقتي ادامه ليگ را ببينند، خودشان شرمنده خواهند شد. از طرفي، پرسپوليسي‌هاي واقعي، هرگز به بازيكنان‌شان بي‌احترامي نمي‌كنند.

بازي با استقلال خوزستان را چطور مي‌بيني؟
به نظرم بعد از تساوي مقابل پديده، همه ما براي كسب اولين پيروزي در اهواز، هم‌قسم شده‌ايم. ان‌شاءا... از اهواز با دست پُر برمي‌گرديم
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها