أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۰۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
خسرو حیدری مدافع راست استقلال برخلاف شایعات به طور قطع در بازی استقلال و ملوان برای آبی‌ها به میدان می‌رود.
به گزارش پایگاه 598، در يكي، دو روز گذشته شايعه شده بود كه اين بازيكن در بازي هفته دوم مقابل ملوان هم غايب است اما حيدري از ديروز تمرينات گروهي‌‌اش را با آبي‌ها شروع كرد.

 

او روز يك‌شنبه هم در تمرين اين تيم حاضر شد و تمرينات اختصاصي داشت.

 

حيدري در چند روز گذشته هم به كمپ تيم‌ملي رفت و تمرينات انفرادي‌‌اش را انجام داد تا آماده شود. حيدري از ديروز عصر دوباره با آبي‌ها استارت زد و مشكلي براي همراهي اين تيمش ندارد. هواداران استقلال هم دوست دارند او هرچه زودتر به تركيب آبي‌ها برگردد.

 

وقتي بعد از تمرين يك‌شنبه چند هوادار از او خواستند تا مقابل ملوان بازي كند و خوش بدرخشد، اين بازيكن هم گفت كه يك پاس گل براي شاد كردن دل آنها كنار گذاشته است. حيدري در چند سال گذشته همواره جزو بهترين پاسورهاي ليگ‌برتر بوده و امسال هم توقعات از اين بازيكن زياد است

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها