أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۰۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
دختر وزیر امور خارجه آمریکا به برخی گزارش‌ها در رسانه‌های این کشور مبنی بر حضور فرزند محمد جواد ظریف در مراسم عروسی‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، ونسا کری در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: زمانی که ما ازدواج کردیم، هیچ مهمانی برگزار نشد و پسر ظریف هم حضور نداشت.


روز یکشنبه نیز یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه ادعای یک سایت آمریکایی در مورد حضور فرزند وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مراسم ازدواج فرزند وزیر امور خارجه آمریکا را خبر سازی محض دانست.

 


وی ضمن تکذیب مطلب و بی پایه توصیف آن گفت: برخی محافل خبری غیر معتبر با سوء استفاده از روندهای خبری با اغراض خاص و از آن جمله برای جلب مخاطب به تولید اخبار از این دست رو آورده اند و مناسب است رسانه های داخلی در بازنشر خبرها اعتبار منابع خود را مورد توجه قراردهند.
گفتنی است؛ همسر ونسا کری، بهروز (برایان) والا ناهید یک ایرانی- آمریکایی است که از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شده و در سال 2009 با دختر جان کری ازدواج کرده است. 

 منبع:مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
اگر پسر ظریف در عروسی داماد جان کری حضور داشته باشه اشکال داره؟؟؟؟؟ اشکالش کجاست ایا هیچ میدانید که داماد جان کری یک ایرانی الصل و یک جراح مغز میباشد من به داماد جان افتخار میکنم چون ایرانی و خودش هم یک نابغه است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها