أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۳۰۰۶۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
بازیگر سریال "دلنوازان" گفت: فضای کلی "رسوایی2" با "رسوایی1 " متفاوت است و من در این فیلم نقش یک خبرنگار را ایفا می کنم.
به گزارش پایگاه 598، سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فیلم سینمایی "رسوایی2" گفت: من در این فیلم نقش یک خبرنگاری را ایفا می کنم که باعث به وجود آمدن جریاناتی در روند کلی فیلم می شود.
 
وی افزود: فضای کلی "رسوایی2" با "رسوایی1" بسیار متفاوت است و نقش و کاراکتر من نیز به طور کلی نقشی متفاوت از سایر نقش هایم است.
 
این بازیگر ادامه داد: به نظرم فضای کلی فیلم تخیلی است و فیلمنامه جوری به نگارش در آمده که به کسی برنخورد و فیلم تنها روایت خود را داشته باشد.
 
بازیگر سریال"دلنوازان"تصریح کرد: در این فیلم من به همراه "محمدرضا شریفی نیا" ، "امیرنوری"،" مهران رجبی" فخرالدین صدیق شریف"، " اکبر عبدی" و چند بازیگر دیگر به ایفای نقش می پردازیم.
 
وی خاطرنشان کرد: کل فیلمبرداری این اثر حدود40 روز طول می کشد و هم اکنون نیز ما به مدت5 روز در چهار راه سیروس فیلمبرداری داریم.

منبع: میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها