أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۰۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
"بهرام عظیمی" که چندی پیش تیتراز برنامه "خندوانه" را ساخت و به این برنامه تلویزیونی تحویل داد، به دلیل تاخیری که در پخش این تیتراژ در برنامه خندنوانه پیش آمده به ارائه توضیحاتی پرداخت.
به گزارش پایگاه 598، این کارگردان سینما که از مدت ها پیش تیتراژ آغازین برنامه " خندوانه" را ساخته بود حالا از پخش دیر هنگام این تیتراژ می گوید.

وی در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون خبرگزاری میزان گفت: من تیتراژ "خندوانه" را از مدت ها پیش ساخته و تحویل داده بودم اما از همان روز نخست به من گفتند تیتراژ مشکلاتی دارد.

وی افزود: قرار بر این شد که این مشکلات را حل کنیم تا اجازه پخش بگیرد، و ما اصلاحات آن را مدت هاست که رفع کرده ایم اما هنوز پخش نشده و این روز ها فقط خبرهای پخش آن شنیده می شود.

این کارگردان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این تیتراژ پخش نشده است نمی توانم درباره مشکلات آن صحبت کنم اما به محض پخش شدن آن درباره این مسائل و ویژگی های آن صحبت خواهم کرد.

منبع: میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها