يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۰۰۷۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۹     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
رهبر اکثریت سنای آمریکا از اقلیت دموکرات‌ها خواست تا مانع از رای گیری درباره توافق هسته‌ای با ایران نشوند.
به گزارش پایگاه 598، "میچ مک‌کانل" رهبر اکثریت جمهوری خواهان سنا تلاش دارد تا به دموکرات‌ها فشار بیاورد تا مانع از بلوکه کردن بحت و بررسی و رای گیری سنا درباره توافق هسته‌ای ایران طی سال جاری میلادی شود.

مک کانل گفت: تقریبا همه اعضای هر دو حزب به بحث و بررسی این موضوع رای داده‌اند. قطعا سناتورها نظر خود را تغییر نخواهند داد و مانع از ادامه روند بررسی نخواهند شد.

رهبر اکثریت جمهوری خواه سنا اضافه کرد: این امید وجود دارد که سناتورها بتوانند به توافق رسیده و اجازه دهند که توافق هسته ای با ایران به رای گذاشته شود و اجازه دهند که مذاکرات متفکرانه و محترمانه‌ای انجام پذیرد.

بر اساس قانونی که اوایل سال جاری میلادی به تصویب رسید، سناتورها می‌توانند قطعنامه رد توافق یا تایید توافق یا بدون هیچگونه واکنشی داشته باشند. هنوز معلوم نیست که سناتورها چه مسیری را انتخاب خواهند کرد.

مک‌کانل تاکید کرد که همه سناتورها به سنا بدهکار بوده و باید اجازه دهند که مذاکرات و رای گیری درباره توافق هسته‌ای ایران که ماه پیش حاصل شد، انجام پذیرد.

با توجه به تعصیلی پنج هفته‌ای سنا در پایان این هفته، انتظار می‌رود که سناتورها در ماه سپتامبر به سنا بازگردند که در آن صورت فقط دو هفته برای بحث و رای گیری درباره توافق هسته‌ای ایران خواهند داشت.

در حالی که تقریبا تمامی جمهوری‌خواهان با توافق هسته‌ای ایران مخالف هستند اما دموکرات‌های سنا هنوز به صورت رسمی نظر خود را درباره این توافق اعلام نکرده‌اند.

"هری رید" رهبر اقلیت سنا روز دوشنبه گذشته گفته بود که وی در تلاش برای تنظیم قطعنامه‌ای درباره ایران به شیوه محترمانه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها