امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۳۰۱۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی پرسپولیس خطاب به مجری برنامه امشب گفت: «الان شما برای طارمی مشکل به‌وجود آوردید. اگر من به طارمی بازی بدهم همه می گويند به خاطر اين صحبت شما بوده. با این حرف من تحت فشار قرار گرفتم.»
به گزارش پایگاه 598،برانکو ایوانکوویچ ظرفیت شوخی بالایی دارد و روحیه خوبی برای تیکه انداختن و تیکه شنیدن دارد. علی ضیا مجری برنامه "امشب"، كه بارها پرسپولیسی بودن خود را اعلام كرده، سرمربی تیم محبوبش را به برنامه دعوت كرد.

 

ضیا که از ظرفیت بالای برانکو خبردار بود، اصرار داشت که وی به مهدی طارمی علاقه ای ندارد و برای همین در هفته نخست به او بازی نداده است ولی برانکو پاسخ داد: «از کجا شنیدید که طارمی را دوست ندارم؟ اگر او در بازی اول بازی نکرد به دلیل این بود که محروم بود. طارمی پتانسیل بازی کردن در تیم‌های اروپایی را دارد و می‌تواند بهتر از این هم بشود. چرا یک مربی نباید بازیکن خوب را دوست نداشته نداشته باشد؟ البته همه بازیکنانم این طور هستند.»

 

در ادامه ناگهان ضیا سوالی پرسید که ظرفیت برانکو هم با آن ناسازگار بود: «طارمی در بازی روز پنجشنبه به میدان نمی رود دیگر؟»

 

و برانکو با ناراحتی پاسخ داد: «چرا این حرف را زدید؟ الان شما برای طارمی مشکل به‌وجود آوردید. اگر من به طارمی بازی بدهم همه می گویند به خاطر این صحبت شما بوده. با این حرف من تحت فشار قرار گرفتم. ما فردا برای بازی سفر خواهیم کرد و شما با این حرف من را در مخمصه قرار دادید. ما فردا آخرین تمرین را برگزار می‌کنیم و با حرف شما نمی‌دانم حالا باید چکار کنم.»

 

در پایان برنامه ضیا ضمن تشکر از برانکو و ابراز امیدواری کرد که از حرف‌های او ناراحت نشده باشد. برانکو اعلام کرد که شما مرا عصبانی کردی.

 

در این زمان ضیا با خنده می‌گوید که برانکو در حال شوخی با او است. سرمربی پرسپولیس هم خیلی شیک می‌گوید: «شوخی نکردم. من آدم جدی هستم.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها