أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۱۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل سابق استقلال گفت: «با اوضاع مالی فعلی کار مدیریت خیلی سخت است و بسیاری از باشگاه‌ها مشکل مالی دارند.»
به گزارش پایگاه 598، علی فتح‌الله‌زاده به رغم داشتن پیشنهاد از 2، 3 تیم لیگ برتری از جمله ملوان بندرانزلی تصمیم گرفت استراحت کند.

 

خودش در این مورد توضیح داد: «به هر حال من استقلالی هستم و خیلی سخت می‌توانم در جاهای دیگر کار کنم. عشق ما استقلال است. البته 3 تیم محبت کردند و صحبت‌هایی را انجام دادند که یکی از آن‌ها هم تیم خوب و ریشه‌دار ملوان بود اما بنده عذرخواهی کرده و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کردم.»

 

فتح الله زاده در ادامه گفت: «احتمالا امسال تا آخر فصل استراحت می‌کنم و جایی نمی‌روم. برای تیم محبوبم استقلال هم آرزوی توفیق دارم و به عنوان یک هوادار این تیم را تشویق خواهم کرد.»

 

وی در پایان اظهار داشت: «واقعیت آن است که با اوضاع مالی فعلی کار مدیریت خیلی سخت است و بسیاری از باشگاه‌ها مشکل مالی دارند. با این حال برای بنده کار کردن در باشگاهی به جز استقلال خیلی سخت است.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها