أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۱۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
خسرو حیدری در تمرین گروهی استقلال شرکت کرد تا در آستانه بازی مقابل ملوان،خبر خوبی به هواداران آبی بدهد.
به گزارش پایگاه 598، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز جمعه مقابل ملوان انزلی، ساعت 18:30 در زمین شماره 2 آزادی بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد.

* از نکات قابل توجه حضور کرار جاسم، حنیف عمران زاده و خسرو حیدری در تمرین گروهی است. به این ترتیب به نظر می رسد که حیدری برای همراهی استقلال در بازی مقابل ملوان مشکلی ندارد.

* دروازه‌بانان استقلال همانند روزهای گذشته زودتر خودشان را به محل تمرین رساندند تا زیر نظر حسین ترابپور تمرینات اختصاصی انجام دهند.

* منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال از افرادی که در زمین شماره 2 آزادی بودند، درخواست کرد زمین را ترک کنند. پورحیدری حتی به عوامل باشگاه نیز اجازه نداد کنار زمین حضور داشته باشند.

* خسرو حیدری که در تمرینات روزهای گذشته اختصاصی تمرین می‌کرد، امروز به تمرینات گروهی اضافه شد.

* میلاد فخرالدینی و مجید حسینی به صورت اختصاصی تمرین کردند.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها