أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۲۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: از نظر ما مشکلی برای نشستن قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان وجود ندارد، مگر اینکه قلعه‌نویی مصلحت بداند که در این بازی روی نیمکت ننشیند.

به گزارش پایگاه 598،احمد دنیامالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم راجع به اینکه امیر قلعه‌نویی هنوز قراردادش با باشگاه ملوان بندرانزلی را ثبت نکرده است، اظهار داشت: فردا (پنجشنبه) جلسه‌ای با قلعه‌نویی خواهیم داشت تا با او صحبت کنیم. باید بگویم نشستن قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان بستگی به یکسری شرایط دارد.

وی افزود: فارغ از این مسائل، قلعه‌نویی با تیم کار می‌کند و چه روی نیمکت حضور داشته باشد و چه نباشد، ملوان را ارنج خواهد کرد. ملوان بازیکنان خوبی در اختیار دارد و در بین آنها همدلی دیده می‌شود. همین همدلی باعث شده تا ملوان بتواند در نخستین بازی لیگ ذوب‌آهن را شکست دهد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان در خصوص اینکه قلعه‌نویی خواستار پرداخت 25 درصد مطالبات بازیکنان این تیم شده است، گفت: در تلاش هستیم به جای فرد حقیقی با افراد حقوقی برای اسپانسر باشگاه ملوان به جمع‌بندی برسیم، افرادی که امکانات مالی‌شان بهتر است. با توجه به شرایط سخت خصوصی‌سازی این موضوع را به عنوان فرصت نگاه می‌کنیم. به مسئولان باشگاه هم گفته‌ایم که در مورد این مسئله چیزی نگویند تا به یک جمع‌بندی برسیم.

دنیامالی در پاسخ به این پرسش که چند درصد احتمال حضور قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان برای بازی با استقلال وجود دارد، تصریح کرد: از نظر ما مشکلی برای نشستن قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان وجود ندارد، مگر اینکه خود قلعه‌نویی به خاطر اینکه سال‌ها در استقلال بوده و خانه اولش استقلال است، سیاست و مصلحتش این باشد که در دیدار روز جمعه روی نیمکت ملوان ننشیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها