امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۳۰۲۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
هافبک پرحاشیه استقلال بالاخره به مرز جدایی از آبی ها رسیده است: «کرار هنوز درخواست رضایت نامه نداده ولی با این روند ممکن است هر اتفاقی بیفتد.»
به گزارش پایگاه 598، جاسم كرار که چند بار با داد و بيداد به باشگاه استقلال رفته بود و حتي اعلام كرده بود تا زماني كه پولش را نگيرد تمرين نمي كند در آستانه اخراج از این باشگاه قرار دارد.

 

بازیکن پرحاشیه آبی ها که یک روز در میان به بهانه عدم دریافت حق و حقوقش در تمرینات شرکت نمی کند به نقطه ای رسیده که احتمالا از استقلال جدا می شود.

 

مسئولان استقلال به او اعلام کرده اند که به این شیوه نمی توانند به او پولی بدهند و به دنبال راهکاری هستند تا شرایط خروج این بازیکن از استقلال را فراهم کنند.

 

این در حالی است که اگر کرار از استقلال اخراج شود آبی ها احتمالا باید به این بازیکن عراقی غرامت بدهند.

 

طاهر، مدیر برنامه های این بازیکن در این خصوص گفت: «در صورتی که باشگاه تا پنجشنبه به کرار پول ندهد، او درخواست جدایی از استقلال را خواهد داد. با این وجود امیدواریم که این مشکل برطرف شود و کرار در استقلال بماند. چون او استقلال را دوست دارد.»


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها