يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۰۲۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ درخواست استعلام کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره بازیکنان محروم در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598، بر اساس استعلامی که کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در تاریخ  29 جولای (7 مرداد 94) از کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص بازیکنان محروم باشگاه نفت تهران در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گرفته است، AFC با ارسال نامه‌ای اعلام کرد با توجه به ثبت نام بازیکنان و کادر فنی باشگاه نفت تهران، این تیم محرومی ندارد.

 با توجه به ماده 68 (C) از آیین نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسئولیت ثبت کارهای قرمز و زرد و همچنین محرومیت‌های احتمالی به‌عهده باشگاه‌هاست.

 AFC در تاریخ 5 آگوست (14 مرداد ماه) پاسخ استعلام کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال را داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها