يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۰۲۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
تیم فوتبال استقلال صنعتی در بازی برابر پرسپولیس تمامی بازیکنان خود را به همراه دارد.
به گزارش پایگاه 598، تیم‌های فوتبال استقلال صنعتی خوزستان و پرسپولیس تهران ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

علی پورکیانی، قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت این تیم بیان کرد: خوشبختانه در وضعیت خوبی قرار داریم و به دنبال ارایه یک بازی خوب مقابل این تیم هستیم تا با کسب برد برابر پرسپولیس در وضعیت مناسبی قرار گیریم.

وی درباره اینکه آیا بازیکن مصدومی در اردوی این تیم وجود، گفت: خوشبختانه همه نفرات تیم در اختیار کادر فنی هستند و با تمام قوا مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم. از قبل هم محرومیتی برای بازیکنی از تیم ما در نظر گرفته نشده بود و از نظر بازیکن مشکلی نخواهیم داشت.

پورکیانی درباره پاداش ویژه برد برابر پرسپولیس هم تاکید کرد: هیچ پاداش ویژه‌ای برای این بازی در نظر گرفته نشده و برای ما این بازی هم ۳ امتیاز دارد که در صورت پیروزی بر اساس آیین نامه به بازیکنان پاداش می‌دهیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها