أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۲۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
باشگاه استقلال بر اساس قراردادش با جاسم کرار می تواند این بازیکن را با جریمه‌ نسبتا سنگینی روبه‌رو کند.
به گزارش پایگاه 598،  در حالی که وضعیت جاسم کرار و استقلالی‌ها به دلیل مطالبات این بازیکن در حالتی از ابهام قرار دارد و مدیر‌عامل باشگاه استقلال علنا انتقاداتی را علیه این هافبک عراقی مطرح کرده است برخی شنیده‌ها از احتمال فسخ قرارداد جاسم کرار با استقلالی‌ها به دلیل مطالبات این بازیکن و البته بی انضباطی او می‌دهد.

بر اساس قرارداد جاسم کرار با استقلالی‌ها ظاهرا جریمه‌ای برای هر جلسه غیبت این بازیکن در نظر گرفته شده که برخی منابع رقم آن را چیزی حدود سه هزار دلار اعلام کرده‌اند. هر چند که این رقم جریمه در پایان فصل باید از باقی‌ مانده قرارداد کرار کسر شود و احتمال دارد در صورت اصلاح رفتار کرار از قرارداد این بازیکن این رقم کسر نشود، ولی به لحاظ قانونی استقلالی‌ها چنین توانایی را دارند که از قرارداد این بازیکن مبلغی را به دلیل غیبتش در تمرینات کم کنند.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها