أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۳۰۲۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
بازیکن تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه در هفته اول بازی خوبی از خود ارائه کردیم گفت: مقابل نفت تهران از پیش باخته نیستیم و تلاش می کنیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.
به گزارش پایگاه 598، هاشم بیک زاده با ابراز رضایت از حضورش در تیم صبای قم گفت: از اینکه به صبا آمدم بسیار خوشحالم و این افتخار نصیبم شد که با علی دایی کار کنم.

وی تاکید کرد: همیشه یکی از آرزوهایم این بود که در چند سال اخیر به عنوان بازیکن درخدمت دایی باشم و از تجربیات او استفاده کنم و شاید یکی از دلایل حضورم در صبای قم سرمربی بودن علی دایی در این تیم بود. او از شخصیت بالایی برخوردار است و حضورش در صبا توانسته وزن این تیم را بالا ببرد.

هاشم بیک زاده در خصوص بازی این تیم که پنجشنبه مقابل نفت تهران انجام خواهد گرفت گفت: نفت تیم فوق العاده خوبی است و از انسجام مثال زدنی برخوردار است. هافبک صبا تاکید کرد: درست است که چند بازیکن از این تیم جدا شده اند اما چند بازیکن به این تیم اضافه شده و منصوریان توانسته هماهنگی لازم از لحاظ تاکتیکی را بین بازیکنان انجام دهد.

بیک زاده در خصوص دیدار اول تیمش مقابل استقلال خوزستان نیز گفت: ما تمریناتمان را دیرتر از آنها شروع کرده بودیم و من خودم با دو روز مقابل این تیم به میدان رفتم ولی بچه های صبا تمام تلاش خود را کردند اما کمی هم بدشانس بودیم و نتوانستیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.

هافبک صبا در ادامه خاطرنشان کرد: صبا تغییرات زیادی داشته و مطمئن باشید ما هفته به هفته بهتر خواهیم شد و علی دایی و دستیارانش تمام تلاش خود را می کنند تا صبا را به جایگاه خود برسانند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا طلبت را از باشگاه استقلال دریافت کرده ای یا خیر گفت: من یک میلیارد از این تیم طلبکار بودم و ۳۰۰ میلیون آن را بخشیده و چیزی نزدیک به ۷۰۰ میلیون از استقلال می خواهم و با صحبت هایی که انجام داده ایم به من قول داده شد تا در دی ماه طلبم را تسویه کنند.

بیک زاده در پایان خاطرنشان کرد:  با کادر فنی خوب و بازیکنان  جوان و با تجربه ای که در صبا وجود دارد مطمئن باشید این تیم در هفته های آینده بازیهای قابل قبول و چشمگیری از خود نشان می دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها