أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۳۰۲۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
در حالی که استقلال در هفته اول لیگ برتر خوب بازی کرد و خوب نتیجه گرفت و صدر نشین هم شد، باید تاکید کرد موارد بسیاری در این باشگاه رخ داد که می‌تواند تصویر استقلال در روزها و هفته های آتی را خط خطی کند.
به گزارش پایگاه 598، استقلال خوب شروع کرد، این تیم هم زیبا بازی کرد و هم بازی را برد، با این وجود اما اتفاقات این هفته برای آبی‌ها مثبت نبود و اگر بازی در ثامن مشهد مساوی می‌شد یا استقلال آن دیدار را می‌باخت این اتفاق‌ها منفی‌تر رویت می‌شد و بسیار انتقاد آمیز بود.

این حاشیه‌ها می تواند هر تیمی را نابود کند، به ویژه استقلال را که به شدت در کورس و بورس خبری هم هست و همه دوست دارند، جنجال‌های این باشگاه را به عنوان خبر منتشر کنند. اتفاقات را مرور می‌کنیم:

۱- اعتصاب کارمندان کمپ باشگاه استقلال به دلیل عقب افتادن حقوق.

۲- اقدام به خودسوزی یک سردسته مشوق برای گرفتن حقوق دم درب این باشگاه واقع در سعادت آباد.

۳- سوار کردن اقوام توسط کرار در اتوبوس تیم که با واکنش محکم پورحیدری مواجه شد.

۴- دلخوری یا بهانه جویی کرار و قهر از تمرین به بهانه عدم پرداخت کامل قسط اول.

۵- اعتراض سفت و سخت حنیف به عدم حضور کرار در تمرینات استقلال که منجر به خشم مظلومی شد و حنیف ظاهرا به کمیته انضباطی باشگاه سپرده شد آنهم در حالی که خود کرار در اختیار کمیته انضباطی قرار نگرفت.

۶- ایجاد اختلاف بین بازیکنان و جبهه‌گیری آنها علیه کرار که می‌تواند عواقب بدی برای استقلال داشته باشد کما اینکه این اختلاف‌ها در زمان مربیگری خود مظلومی منجر به درگیری کرار با جباری وسط زمین چمن شد.

۷- برخورد شدید هواداران امیر قلعه نویی با مخالفان او در فضای مجازی و البته نگرانی استقلالی‌ها به اینکه این برخورد ها به بازی کشیده نشود که البته این موضوع با مصاحبه مربیان تیم به توصیه پورحیدری در مورد زحمات قلعه نویی در استقلال تا حدودی مدیریت شده و از جنگ های اول هفته در این رابطه خبری نیست.

۸- حل نشدن ماجرای اختلاف رحمتی با قلعه نویی در‌آستانه دیدار مستقیم.

۹- کرار روز دوشنبه هم در تمرین، پانزده دقیقه پایانی را با تلفن صحبت می‌کرد که این موضوع را پورحیدری دید و به روی خود نیاورد چرا که اگر آن را می‌دید باید برخورد می‌کرد که بعد از برخورد در اتوبوس و ماجرای حنیف این برخورد می‌توانست منجر به برخورد از نوع سوم شود.

۱۰- عقد قرارداد با پروپیچ نگرانی‌های مظلومی را افزایش و کاهش می‌دهد، وجود گلزنی مثل او که خیلی تعریفش را می‌کنند طبیعتا موجب آرامش و امیدواری سرمربی استقلال می‌شود اما با توجه به اینکه همه می‌دانند قرارداد پروپیچ چند دقیقه بعد از پایان و بسته شدن سیستم «تی ام اس»  منعقد شده این اتفاق بابت هر شکایتی از سوی باشگاه‌های رقیب موجب نگرانی تا آخر لیگ خواهد بود. این نگرانی به ویژه بعد از اینکه معلوم شد فیفا در جواب سوال استقلال در مورد پروپیچ تنها قوانین را برای این باشگاه ارسال کرده بیشتر هم شد.

سکوت مظلومی در این زمینه اصلا از روی رضایت نیست، او می‌داند که این اختلاف‌ها و نگرانی‌ها در آینده نزدیک می‌تواند شاکله تیمش را از هم بپاشد و همه سازه‌های قصر طلایی او را در هفته اول از هم بپاشد.

مظلومی امسال کار سختی دارد، به ویژه در مورد کرار که طاقت برخی بازیکنان را هم در این رابطه به اتمام رسانده است و ظاهرا بازیکنان استقلال به یک جرقه نیاز دارند تا با کرار درگیر شوند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها