أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۲۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پست اخیر صفحه اینستاگرامش جزییات پاسخ به درخواست مصاحبه شبکه BBC را منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598، حمیدرسایی مدیرمسئول نشریه 9 دی در جدیدترین مطلب شخصی اینستاگرامش نوشت: از زمانی که خبر توقیف نه دی منتشر شده، چند رسانه فارسی زبان خارجی برای مصاحبه درباره توقیف نه دی تماس گرفته اند و من طبق معمول، حاضر به گفتگو با آنها نشدم.

دلیل آن روشن است چون نمی خواهم به اندازه یک مصاحبه هم به آنها مشروعیت بدهم هر چند دولت محترم با کلیدش دهان ما را قفل کند و دهان BBC را باز کند!

روز گذشته وقتی از بی بی سی و رادیو زمانه و... برای این موضوع درخواست مصاحبه کردند، پاسخم همین بود: شما دشمن ملتم هستید و دعوای من با دولت یازدهم، دعوای خانوادگی است

من در رسانه ای که مدیریتش را برعهده دارم (نه دی) منتقد بسیاری از سیاست های دولت روحانی بویژه در موضوع هسته ای هستم.

این دولت را بی ظرفیت ترین دولت در مواجه با منتقدانش می دانم، برخورد دولت نه تنها با زیر دستانشان سلطنت مآبانه که با منتقدانش از سر خود بزرگ بینی مفرط است.

معتقدم دولت نه تنها واقعیت‌های پرونده هسته‌ای را به مردم نمی گوید که خلاف واقعیت را می گوید اما همه اینها دلیل نمی شود تا در مصاحبه با رسانه هایی که دائما در حال سمپاشی علیه آرمان های این ملت هستند، زبان به گلایه از رفتارهای دولت باز کنم.

برخی از رسانه ها و برخی از عزیزانی که عضو این صفحه هستند، ضمن اظهار تاسف از توقیف نه دی، توقیف هر رسانه ای را محکوم کرده اند و به بنده هم توصیه کرده اند حالا که توقیف شده ام از این پس از توقیف برخی رسانه ها دفاع نکنم! در حالی که بنده مانند این عزیزان برای رسانه ها ارزش ذاتی قائل نیستم و معتقدم رسانه ای که علیه مقدسات دینی توهین کرده باید توقیف شود، رسانه ای که همسو با آرمان های دشمنان این ملت قلم می زند باید توقیف شود و به تعبیر امام خامنه ای، رسانه ای که ذهنی های سیاست های استکباری آمریکا را بزک می کند، خائن است و خائنین نباید احساس امنیت کنند. اما رسانه ای که از سیاست های دولت آن هم در تطبیق با آرمان‌هایی که برایشان خون داده شده، انتقاد می کند، چرا باید توقیف شود!!! بگذریم...

وقتی در دولت یازدهم معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد (مدعی مطبوعات) و نماینده مطبوعات درهیات نظارت (مدافع حقوق مطبوعات) یک نفر است! چه توقعی می توان داشت! وقتی همین فرد به دو رسانه وابسته به خودش در کمتر از یک سال بیش از یک میلیارد تومان یارانه دولتی اختصاص می دهد، حتما توقع انتشار نه دی، بیش از اندازه زیاده خواهی است؟ ای دزد، ای دزد، بگیرید این مردک مال مردم خور، بابک خان زنجانی را..



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
npourfarhad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
۱
۱
آقای رسایی از اینکه از منتقدآن دلسوز انقلاب هستید شما افتخار میکنیم مثل هسته ای ایران همچون این هست که یک تعداد تخم مرغ در گچ گذاشتیم و محکم شده حا لا طبق قرار داد وین باید این تخم مرغها باید جابجا شود یعنی کشک برای ملت و پیروزی 5+1 و دولت 11 و ...ها با دروغ گفتن به مردم فندق هم میشکنند
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
۱
۱
غصه نخور عزیزم این روزگار نیز سر خواهد آمد و شب تار از بین خواهد رفت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها