يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۰۲۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
جاسم کرار تا فهمید جو در استقلال علیه اش شد، گفت از استقلال جدا می شود.
به گزارش پایگاه 598، در این چند روز اتفاق جالبی بین استقلالی ها و کرار افتاد که مرور آنها نشان می دهد در لیگ برتر ایران چه اتفاق هایی می افتد.

داد و بیداد رحمتی سر کرار
کرار ابتدا در یکی از جلسات تمرینی استقلال در کردان، در اتاق خود می ماند. او می گوید تا وقتی پولش را نگیرد تمرین نمی کند. مهدی رحمتی گلر استقلال عصبانی می شود و سراغ کرار می رود. او سر این بازیکن داد می زند که مگر ما پول گرفته ایم؟ درست بیا و تمرین کن.

در بازگشت استقلال به تهران، کرار دوباره شهر را به هم می ریزد. دو بار به باشگاه استقلال می رود و داد و بیداد می کند. بار دوم می گوید چک اسپانسر باشگاه را خرج کرده و اگر پاس نشود، آبروی خودش می رود. او با این چک یا بی ام دبلیو خریده بود!

تماس مظلومی با کرار
کرار دوباره در تمرین حاضر نمی شود. او این هفته در یکی از جلسات غایب است و می خواهد در جلسه دوم هم غایب شود. قبل از دومین جلسه، پرویز مظلومی با کرار تماس می گیرد و به او می گوید: «اگر نیایی عواقب آن پای خودت. اما من به تو توصیه می کنم به تمرین بیایی...» پرویز به کرار حرف هایی می زند که این بازیکن عازم محل تمرین می شود و نزدیک به 30 دقیقه دیرتر می رسد و با بقیه تمرین می کند. اما کرار فهمیده چه خبر است. او سریعا می فهمد که بازیکنان علیه اش موضع گرفته اند. او با خبر می شود که حنیف عمران زاده به خاطر غیبتش داد و بیداد کرده و حتی با مظلومی بحثش شده است.

فرار رو به جلو
اما در باشگاه تصمیم هایی تازه گرفته می شود. اینکه می خواهد او را اخراج کنند! کرار که با خبر می شود، از مدیر برنامه هایش می خواهد تا مصاحبه ای کند و بگوید اگر تا پنجشنبه پولش را ندهند قراردادش را فسخ می کند و می رود. در واقع او فرار رو به جلو می کند. اما کرار به خوبی می داند فسخ قرارداد با استقلال به این سادگی نیست. هنوز جزئیات قرارداد کرار و استقلالی ها فاش نشده است اما آنچه پیداست دو طرف خیلی زود به پایان همکاری نزدیک شده اند
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها