کد خبر: ۳۳۰۲۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
افشارزاده درباره تقابل امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی تاکید کرد: دو مربی بزرگ در این دیدار حضور دارند. قلعه نویی برای استقلال افتخارات زیادی کسب کرده و همینطور مظلومی جزو پیشکسوتان مربیگری است.
به گزارش پایگاه 598، بهرام افشارزاده که برای دیدار با علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال رفته بود، به خبرنگار کاپ اظهار داشت: مدتی بود رییس فدراسیون را ندیده بودم، امروز با بهرام امیری و علی نظری جویباری به فدراسیون فوتبال آمدیم. امیری که پیگیر کارهای مهاجم تازه وارد استقلال بود، به فدراسیون آمد و من هم از این فرصت برای دیدار با کفاشیان استفاده کردم. بعد از سفر مکه ای که اقای کفاشیان ایشان را ملاقات نکرده بودم و به خاطر همین مساله به فدراسیون آمدم.

وی درباره عملکرد استقلال در بازی نخست عنوان کرد: بازی اول همیشه سخت است اما توانستیم امتیاز کامل را بگیریم. امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد و از کار کادرفنی و بازیکنان راضی هستم.

افشارزاده درباره تقابل امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی تاکید کرد: دو مربی بزرگ در این دیدار حضور دارند. قلعه نویی برای استقلال افتخارات زیادی کسب کرده و همینطور مظلومی جزو پیشکسوتان مربیگری است. از هواداران می خواهم حرمت زمین و بازی را حفظ کنند و فقط به تشویق تیم استقلال بپردازند. آنها با فکر باشند و از مسائل حاشیه ای دوری کنند و به فکر پیروزی تیم محبوبشان باشند. این هواداران نباید بگذارند بازی تحت مسائل حاشیه ای قرار بگیرد. امیدوارم در این مسابقه تیم استقلال پیروز میدان باشد و 3 امتیاز دیگر را کسب کند.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها