أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۲۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
اینکه پرسپولیس با برانکو موفق می‌شود یا نه، یک سؤال مهم است. یک معما که یک سوی آن کاهش اعتراض هواداران پرسپولیس به عنوان یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های ایران را در پی دارد و در سمت دیگر از بین رفتن نام و نشان باشگاه سرخپوشان پایتخت.
به گزارش پایگاه 598، برانكو از اواخر فصل گذشته، هدايت تيم را برعهده گرفت و اگر رقابت‌هاي آسيايي را از ليگ جدا كنيم، با تعادل در شكست، تساوي و پيروزي در 6 بازي آخر فصل با هدايت برانكو مواجه مي‌شويم. البته پيروزي در دربي بي‌شك شاهكار برانكو بود اما سرمربي سرخپوشان، فصل جديد را نيز با يك تساوي بدموقع شروع كرد. وقتي پرسپوليس روي غافلگيري طي 3 دقيقه، 2 گل دريافت كرد و تا پايان بازي، نتوانست روي كار تاكتيكي يا تركيبي به گل برسد.

گل تساوي سرخپوشان، روي يك حركت فردي و شوت از راه دور بود. بعد از آن بازي، برانكو در هر مصاحبه‌اش فقط از تيم پديده تعريف و تمجيد مي‌كند. نه اينكه پديده تيم بدي باشد و ما قصد انتقاد از آن باشگاه را داشته باشيم بلكه به نظر مي‌رسد سرمربي كروات سرخپوشان مي‌خواهد از حريفانش «غول» بسازد و با اين كار، عدم نتيجه‌گيري‌‌اش را توجيه كند. او فصل قبل نيز چنين رويه‌اي داشت. شايد اين موضوع، به او كمك كند تا افكار عمومي و هواداران را نسبت به نتايجي كه تيم مي‌گيرد، راضي كند اما ايده عجيبي است.

حتماً ايوانكوويچ بهتر از ساير پرسپوليسي‌ها مي‌داند كه تيمش مقابل پديده در مقاطعي دچار افت شد و در مقاطعي، آنقدر اشتباه تاكتيكي و فني داشت كه نمي‌توان از آن چشم پوشيد. بازي عجولانه با وجود داشتن ابزارهاي جذاب براي حمله روي دروازه پديده، يكي از آن اتفاقات بد بود. برانكو حتي به بازيكنانش دستور داده بود از فواصل مختلف به سمت دروازه حريف شوتزني كنند كه با وجود استعداد اندك سرخپوشان در اين زمينه، دستوراتش به خوبي اجرا نشد.

تعويض‌هاي برانكو كه بايد در جهت تغيير رويه بازي انجام مي‌شد نيز، اشتباه ديگر او به شمار مي‌رود درست مثل عدم شناخت از پديده و باز گذاشتن منافذ تدافعي تيمش. پرسپوليس اين همه اشكال در بازي خود داشت و امتياز از دست داد، آن وقت برانكو براي توجيه خود، از پديده يك «غول» در مصاحبه‌هايش ساخت و اين تيم را در حد يكي از مهم‌ترين باشگاه‌هاي ايران بالا برد. تأكيد اين است كه پديده مقابل پرسپوليس كم‌اشتباه ظاهر شد اما كارخانه هيولاسازي برانكو در نوع خود بي‌نظير است و شك نكنيد در هفته‌هايي كه اين تيم نتيجه نمي‌گيرد نيز به فعاليت مشغول خواهد بود.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها