أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۲۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
رئیس کمیته مشوقین استقلال گفت: «هیچ کدام از لیدرها نمی توانند هواداری را وادار به تشویق یا منع از آن نمایند.»
به گزارش پایگاه 598، رامین همتی رئیس کمیته مشوقین استقلال درباره اینکه گفته می شود برای بازی روز جمعه از لیدرهای استقلال تعهد گرفته شده تا علیه امیر قلعه نویی شعار ندهند، اظهار داشت: «بنده به عنوان مسئول مشوقین استقلال اعلام می کنم ما تا به حال هیچ کجا تعهدی برای بازی روز جمعه نداده ایم و نمی دانم چگونه این مساله عنوان شده است.»

 

وی درباره اینکه برنامه های کمیته مشوقین برای بازی مقابل ملوان چه خواهد بود، افزود: «تمام فکر و ذکر ما این است که روی سکوها همدلی و همبستگی خوبی داشته باشیم. اگر هواداری بخواهد قلعه نویی را بابت زحماتی که برای استقلال کشیده تشویق کند، هیچ مانعی در این باره وجود ندارد. چون هیچ کدام از لیدرها نمی توانند هواداری را وادار به تشویق یا منع از آن نمایند. برنامه ما حمایت از تیم، کادر فنی فعلی و بازیکنان می باشد.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها