يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۰۲۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
دستور ویژه قلعه نویی به مهاجمانش؛ سانتر کوتاه روی تیر یک؛ این خبری بود که یکباره 48 ساعت قبل از بازی بزرگ ملوان با رسانه ای شد.
به گزارش پایگاه 598، 48ساعت مانده به بازی استقلال و ملوان ناگهان خبری از تمرین شاگردان قلعه نویی در انزلی به رسانه ها می رسد.

اینکه سرمربی سابق استقلالی ها از بازیکنانش خواسته تا سانترهای شان روی تیر یک باشد. جایی که رحمتی یا خروج نمی کند یا معمولا خروج هایش اشتباه است. اصلا تمام این جنجال های رسانه ای درباره خروج های مهدی رحمتی از یک جمله قلعه نویی آغاز شد.

خیلی ها درباره خروج های اشتباه او می نوشتند اما یک روز، قبل از یک بازی بزرگ، حرف های خودمانی قلعه نویی درباره رحمتی خبرساز شد. ماجرای گلر زیر تیر. اینکه مهدی در خروج ها می ترسد. حرف هایی که تیتر اصلی روزنامه ها شد. مطالبی که جنجالی به پا کرد و رحمتی را حسابی به هم ریخت. بعد از آن البته رحمتی و قلعه نویی با هم خوب شدند و یک سال در کنار هم کار کردند. فصلی که البته جامی برای شان نداشت. بعد هم که جدایی معروف شان رقم خورد.

مهدی و قلعه نویی مدت هاست رابطه خوبی ندارند و حالا گفته می شود قرار نیست با همدیگر روبرو شوند. از یک سو اصلا قلعه نویی در این بازی روی نیمکت نمی نشیند و از سوی دیگر رحمتی هم با همه فشارها بعید است سمت قلعه نویی برود. مهدی دیشب بعد از حرف های منتشر شده از تمرین ملوان، صحنه جشن قهرمانی حذفی، آخرین جام استقلال که با مظلومی بوده است را در اینستاگرامش گذاشت. صحنه ای که از تیر دروازه بالا رفته بود و از بالای تیر داشت شادی می کرد.

او شاید اینگونه داشت به حرف های مطرح شده واکنش نشان می داد. مهدی که اصرار دارد اسیر این حاشیه ها نمی شود، حالا باید دید در بازی روز جمعه با تیر یک و خروج هایش چه می کند.  مهدی در بازی اول استقلال با سیاه جامگان هم خروجی اشتباه داشت اما خوش شانس بود که توپ به پشت تیر دروازه اش خورد. حالا باید دید حرکت تییم رسانه ای ملوان ، 48 ساعت قبل از بازی مهم روز جمعه چقدر روی رحمتی اثر می گذارد؟
منبع: خبرآنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها