يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۰۲۸۹
زمان انتشار: ۱۶:۴۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
ضرغامی در واکنش به اظهارنظر رئیس جمهور که گفته بود فقط موشک‌هایی که برای حمل کلاهک هسته‌ای طراحی می‌شوند، ممنوع است، تصریح کرد: باتجربه مختصری که دارم معتقدم صرفاً به کلمه‌ «طراحی» نباید قناعت کرد و قاعده بازی نباید دست حریف باشد.

به گزارش پایگاه 598، عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما به اظهارات اخیر روحانی در مصاحبه تلویزیونی واکنش نشان داد.

ضرغامی با انتشار تصویر شهیدسیدعباس موسوی، دبیرکل وقت حزب‌الله لبنان از مراحل مونتاژ موشک فجر٣ در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: موشک داریم تا موشک؛ «موشک‌های بالستیک ایران با برد بالای ٢٠٠٠ کیلومتر نقش کلیدی در تقویت بنیه دفاعی و بازدارندگی دشمن و نهایتاً تأمین امنیت مردم دارد.

دکتر روحانی در مصاحبه تلویزیونی گفتند، فقط موشک‌هایی که برای حمل کلاهک هسته‌ای طراحی می‌شوند، ممنوع است.

باتجربه و سابقه‌ی مختصری که در این زمینه دارم معتقدم صرفاً به کلمه‌ی "طراحی" نباید قناعت کرد. قاعده بازی نباید دست حریف باشد و الا به هر بهانه تک‌روی خواهد کرد. مثلا خواهد گفت موشک ٢ یا ٣ هزار کیلومتری که کلاهک هسته‌ای حمل نکند که به درد نمی‌خورد!! منظور ما موشک کاتیوشا (٢٠ کیلومتری) بوده است!»

وی در پی نوشت مطلبش آورده است: شیرفرهاد (مهران مدیری) در شطرنج برره‌ای، مهره‌ی اسب را ٦ خانه جلو می‌برد و در مقابل اعتراض حریف که یادآوری می‌کرد که قاعده‌ی حرکت این مهره فقط ٣ خانه است، می‌گفت: "اسب اگر اسب باشه، ٦ تا خونه هم می‌پره!!" (با لحن برره‌ای بخوانید!)

چنان هم حق به جانب می‌گفت که واقعاً باید پاسخ قانع‌کننده‌ای می‌شنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها