أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۵۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
نامه سرگشاده «جبهه جهادی منتظران خورشید» به هاشمی رفسنجانی
در دولت سرمایه داری جنابعالی که شاهد شکاف‌های فاحش طبقاتی و سوء استفاده و رانت خواری اطرافیانتان بودیم، بیشترین آسیب‌ها به روستاییان و روستاها رسید و چه نیکو آن پیرمرد بلوچ به ما می‌گفت: « شما ( گروه‌های جهادی) اهل سازندگی هستید نه آن آقا که دولت خود را دولت سازندگی می‌نامید.»
به گزارش پایگاه 598، جبهه جهادی منتظران خورشید ضمن انتقاد از اظهار نظر منتشر شده از هاشمی‌رفسنجانی در رابطه با روستائیان، طی نامه ای خطاب به رئیس دولت سازندگی نوشت: در دولت سرمایه داری جنابعالی که شکاف‌های فاحش طبقاتی و سوء استفاده و رانت خواری برخی اطرافیانتان بودیم، بیشترین آسیب‌ها به روستاییان و روستاها رسید.

در این نامه خطاب به هاشمی آمده است: اگرچه رزمندگان این مجموعه جهادی را جمعی از متخصصین نسل سومی و چهارمی تشکیل می‌دهند که در دولت سانسور رسانه‌ای جنابعالی دوران کودکی و نوجوانی خود را سپری می‌کردند لیک از سال 1381 تاکنون 14 سال است که اساتید و پزشکان و فارغ التحصیلان و دانشجویان جوان این جبهه برای برگزاری اردوی جهادی و خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب به اقصی نقاط کشور پهناورمان سفر کرده و در روستاهای دور و نزدیک که حتی گاهی پای بخشدار نیز به آنجا نرسیده است، خدمات متعددی را انجام می‌دهند.
جبهه جهادی منتظران خورشید ادامه داده است: آنچه حشر و نشر و زندگی شبانه‌روزی با روستاییان عزیز از زن و مرد تا پیر و جوان، همگان به آن اذعان دارند این است که در دولت سرمایه داری جنابعالی که شاهد شکاف‌های فاحش طبقاتی و سوء استفاده و رانت خواری اطرافیانتان بودیم، بیشترین آسیب‌ها به روستاییان و روستاها رسید.

در ادامه این نامه تاکید شده است: و چه نیکو آن پیرمرد بلوچ به ما می‌گفت: « شما ( گروه‌های جهادی) اهل سازندگی هستید نه آن آقا که دولت خود را دولت سازندگی می‌نامید.» جناب آقای هاشمی! ما که خاطرات انقلاب را از منابع موثق و افراد ثابت قدم انقلاب خوانده و می‌خوانیم، به شایستگی می‌دانیم که در دکترین فکری جنابعالی و مانیفست اجرایی « کارگزاران » روستاها جایگاهی نداشته و روستاییان ارزش و اهمیتی ندارند. وگرنه با مشاهده بیش از 2 هزار روستا در سراسر کشور به چشمان خود دیده‌ایم که در دوران ریاست جمهوری جنابعالی چه بر سر روستاها و اقتصاد و کشاورزی آنها آمد.

جبهه جهادی منتظران خورشید خطاب به هاشمی تصریح کرده است: راستی شما و اطرافیانتان که همواره رفیق شفیق دولت سعودی بوده و رفت و آمد فرزندانتان به جزیره بریتانیا توقف ندارد؛ چند سال است یا شایدم هم چند دهه که توفیق هم نشینی با روستاییان عزیز را از دست داده‌اید؟! ای کاش یک بار و فقط یک بار به جای سفرهای تشریفاتی و تفریحی به کیش و ویلا نشینی در شمال، به روستاهای محروم سیستان و بلوچستان، خوزستان، خراسان جنوبی، و یا حداقل به روستاهای کرمان قهرمان سری بزنید تا یادمان بیاید که ما و شما هستیم که فقیریم و این روستاییانند که در اوج ثروت هستند. ثروت روستاییان، صداقت و غیرت و شجاعت و عزت و قناعت و صمیمیت است که ما شهرنشینان و شما بالای شهر نشینان بسیار بسیار به آن محتاج و نیازمندیم. یادمان بیاید قصه آن فقیری که در مسجد رسول خدا از سوی آن به ظاهر ثروتمند مورد بی مهری قرار گرفت و در نتیجه ناراحتی پیامبر رحمت را متوجه خود نمود.

در پایان این نامه خطاب به هاشمی آمده است:  شما را به مطالعه مجدد تاریخ این انقلاب و به ویژه وصیت نامه سیاسی- الهی امام خمینی رحمه الله علیه فرا می‌خوانیم که به یاد بیاورید علما و صلحا و شهدای این انقلاب از جماعت آسمانی روستاها بوده و نه اهل قدم زدن که همواره برای استقلال و آزادی این کشور در سایه اسلام ناب، حرکت مجاهدانه داشته‌اند. پیروزی این انقلاب نیز مدیون و مرهون همت کوخ نشینان بوده و به کوری چشم منحرفان داخلی و دشمنان خارجی، حکومت موعود مهدوی نیز از آنِ مستضعفین عالم خواهد بود که این وعده تخلف ناپذیر الهی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
متاسفیم بعد از دولت احمدی نژاد بی دولت ما مزبله ای جهت رشد خانواده های فاسد کارگزارانی شده است ملت باید این روند خائنانه را در انتخابات 96 جبران و تصحیح کند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها