کد خبر: ۳۳۰۷۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
این وسیله براق برای حمل و نقل از جنس یک فیلم های علمی-تخیلی نیست. WalkCar به زود در سطح شهر توکیو دیده خواهد شد.

این صفحه‌‌ی آلومینیمی سبک سرعتی در حدود 10 کیلومتر بر ساعت و میانگین سرعت 12 کیلومتر بر ساعت در حالت شارژ شده دارد. ای نمحصول تولید یک شرکت حمل و نقل در ابعاد کوچک است. شرکت CocoaMotors این وسیه را برای جا گرفتن در یک کیف دستی طراحی کرده است.

KUNIAKI SAITO SAYING در این باره می گوید:" گاهی با خودم فکر می کردم، چه می شد اگر می توانستیم وسیله حمل و نقل خود را توی کیفمان بگذاریم و این به معنی آن بود که می توانستیم همیشه آن را همراه خود داشته باشیم. دوستان و اطفیانم از من خواستند که چنین وسیله ای را بسازم. در این صورت دیگر نگران جای پارک آن نبودیم، و این مانور دادن را بسیار راحت تر می کرد.سواره تنها کافی‌ست وزن خود را روی صفحه جابه‌جا کند تا مسیر خود را تغییر دهد."

Cocoa Motors ادعا می کند که WalkCar رقیبی جدی برا محصولات مشابه خود یعنی Segway و Winglet تویتا می باشد.

 مسول بخش CEO شرکت کوکوآ موتورز می گوید:"ما می‌میخواهیم به دنیا نشان دهیم که ژاپن نیز می تواند نوآور باشد." او همچنین گفت :"ای نتنهای یک سرگرمی جایگزین راه رفتن نیست بلکه این وسیله توان آن را نیز دارد که یک ویلچر را به سادگی به حرکت در آورد.

این محصول قرار است در سایت جمع آوری کمک های مالی kikstarter قرار بگیرد. توسعه دهنده این وسیله گفته است در صورت موفقیت، این وسیله طی یک سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. قیمت تخمینی این محصول در حدود 800 دلار است.


در قسمت زیر میتوانید فیلم این اختراع را ببینید.

لینک دانلود


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها