أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۸۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به اطلاعیه های پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی از طریق موسسات آموزشی، هشدار داد.
به گزارش پایگاه 598، دکتر مجتبی علوی فاضل با بیان این مطلب افزود: داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد درنظر داشته باشند، کلیه اطلاعیه هایی که از طریق مؤسسات خصوصی و یا حتی واحدهای دانشگاهی تحت عناوین پذیرش دوره های کارشناسی از طریق روش هایی به جز درج در سایت www.azmoon.org صورت گیرد، فاقد اعتبار است.

علوی فاضل افزود: ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به جز متقاضیان ممتاز و نخبه از طریق شرکت در آزمون هایی که از طریق معاونت سنجش و پذیرش برگزار می شود، دارای اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان درنظر داشته باشند هرگونه تبلیغات مبنی بر پذیرش دانشجو بدون شرکت در آزمون در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فاقد اعتبار و غیرقانونی است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد با هیچ فرد یا مؤسسه ای در زمینه انتخاب رشته، مشاوره و پذیرش دانشجو همکاری نداشته و مؤسساتی که به نام همکاری با دانشگاه آزاد اقدام به این کار می کنند، مورد تأیید نبوده و دانشگاه در قبال اقدامات این مؤسسات مسئولیتی ندارد.

وی به داوطلبان توصیه کرد: داوطلبان در صورتیکه با این گونه مؤسسات مواجه شدند حتماً موارد را در وب سایت www.azmoon.org  و در قسمت پرسش و پاسخ مطرح و یا با تماس با شماره تلفن ۴۷۴۳-۰۲۱ موارد را به ستادهای پاسخگویی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داده تا به لحاظ قانونی مورد پیگرد قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها