امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۳۰۸۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار کرد: امسال بیش از 90 تیم در جام حذفی شرکت دارند. 32 تیم قهرمان حذفی استان‌ها، همراه با تیم‌های لیگ دسته دوم و تیم های لیگ دسته اول که در جدول باقی مانده‌اند، به همراه تیم‌های لیگ برتر در جام حذفی حضور خواهند یافت.
به گزارش پایگاه 598، بهروان با اعلام این مطلب افزود: به تیم های قهرمان استان ها تا پنجشنبه فرصت داده بودیم که برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کنند ولی برخی تیم ها هنوز اعلام آمادگی نکرده‌اند. به همین علت این مهلت را تا یکشنبه 18 مرداد تمدید کردیم و تیم ها تا پایان وقت اداری فردا یکشنبه 18 مرداد 94 فرصت دارند، اعلام آمادگی کنند. در غیر این صورت در قرعه کشی این رقابت ها شرکت داده نمی‌شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: رقابت های جام حذفی در تاریخ دوشنبه 19 مرداد راس ساعت 10 صبح در آکادمی ملی فوتبال قرعه کشی می‌شود. تیم‌ها در مراحل اولیه با هم رقابت می کنند و 16 تیم صعود کرده از قهرمانان حذفی استان‌ها، لیگ دسته اول و دوم در تاریخ 19 و 20 شهریور با 16 تیم لیگ برتری جمعا 32 تیم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: ما 5 شهر را به عنوان محل برگزاری فینال مسابقات جام حذفی معرفی کرده ایم که به ترتیب اولویت 1- خرمشهر (در صورتی که ورزشگاه مناسبی را معرفی کند) 2-ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد 3-ورزشگاه آزادی 4-ورزشگاه یادگار امام تبریز و 5-ورزشگاه فولاد شهر اصفهان هستند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: پس از بررسی های لازم و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی یکی از 5 ورزشگاه را به عنوان محل برگزاری فینال حذفی امسال اعلام می کنیم و فینال مسابقات یا در 31 اردیبهشت 95 یا 9 خرداد 95 به صورت تک بازی برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: ما زمان فینال را با توجه به حضور تیم های باشگاهی در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری مسابقات مذکور بین دو تاریخ فوق تعیین می کنیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها