أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۰۸۸۳
زمان انتشار: ۰۸:۳۰     ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
نماینده شهرستان‌های تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی‌رفسنجانی با این نوع ادبیات قصد فخرفروشی به روستاییان را دارد که دلیل آن فراموش کردن گذشته‌های خود است.
به گزارش پایگاه 598، اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری در غرب استان تهران در واکنش به اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی‌رفسنجانی درباره روستاییان اظهار کرد: متأسفانه آقای هاشمی‌رفسنجانی فراموش کرده که خود یک روستایی است.

وی با انتقاد از ادبیات مطرح‌شده توسط هاشمی‌رفسنجانی درباره روستاییان بیان کرد: وی با این نوع ادبیات قصد فخرفروشی به روستاییان را دارد که دلیل آن فراموش کردن گذشته‌های خود است.

نماینده شهرستان‌های تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صحبت‌های اخیر هاشمی‌رفسنجانی دقیقا برخلاف فرمایشات و خط امام خمینی (ره) است، چراکه امام راحل همیشه درباره روستاییان و عشایر فرمایشات بسیار مطلوبی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این صحبت‌های هاشمی‌رفسنجانی که در آن خود را بسیار شهرنشین معرفی کرده است، به نوعی وابستگی به غربی‌هاست.

کوثری در پایان متذکر شد: هاشمی‌رفسنجانی باید پاسخگوی بی‌احترامی به روستاییان باشد و روستاییان باید نسبت به وی اعلام جرم کنند و از دادگاه بخواهند تا وضعیت این توهین را مشخص کند تا مسئول دیگری این گونه صحبت نکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها