أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۱۱۴۲
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
هفته سوم لیگ برتر
تیم فوتبال صبای قم در سومین هفته مسابقات نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می‌رود.

به گزارش پایگاه 598، دیدارهای هفته سوم از نیم‌فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و طی آن صبای قم در دیداری خانگی به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.

جدال تیم‌های فوتبال صبای قم با گسترش فولاد تبریز در واقع دومین دیدار داخل خانه شاگردان علی دایی در لیگ پانزدهم محسوب می‌شود و صبایی‌ها در پی کسب سه امتیاز از جدال با تیمی که یکی از دو نماینده آذربایجان شرقی در لیگ برتر فوتبال است در قم به میدان می‌روند.

از آخرین رویارویی صبای قم با تیم‌های تبریزی در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چیزی نزدیک به سه ماه می‌گذرد و صبا آخرین بار در قالب رقابت‌های لیگ برتر در لیگ چهاردهم به مربیگری مهدی تارتار با تیم گسترش فولاد تبریز دیدار کرد.

آن بازی در بهار سال جاری از دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه اختصاصی گسترش برگزار شد و در حالی که هدایت صبا را تارتار و سرمربیگری تیم گسترش فولاد تبریز را فراز کمالوند بر عهده داشتند، صبای قم با تساوی بدون گل میزبان خود را متوقف کرد.

البته صبایی‌ها در زمستان سال قبل نیز در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برابر تراکتورسازی به میدان رفته‌اند اما آن بازی در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های چهاردهمین دوره فوتبال باشگاه‌های کشور به انجام رسید و صبا در روزی که با مشکلات داوری دست به گریبان بود با حساب سه بر دو باخت.

وعده دیدار صبای قم و گسترش فولاد تبریز روز پنجشنبه بیست و دوم مرداد ماه از ساعت 19 و 25 دقیقه شب در چارچوب دیداری از هفته سوم از دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که صبا در هفته‌های اول و دوم با استقلال اهواز و نفت تهران دیدار کرده و گسترش فولاد تبریز نیز در هفته نخست با سایپا در تهران و در هفته دوم با همشهری خود تراکتورسازی تبریز به میدان رفته است.

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم بعد از بازی با تیم فوتبال نفت تهران در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با تساوی یک بر یک همراه بود، بلافاصله تمرینات این تیم را ادامه دادند تا صبا آماده دیدار حساس هفته سوم با تیم گسترش فولاد تبریز شود.

صبای قم بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال در نیم فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره جام خلیج فارس در هفت مسابقه خارج از خانه و هشت دیدار خانگی به مصاف حریفان می‌رود، در صورتی که بتواند دیدار با گسترش فولاد تبریز را با موفقیت در کسب سه امتیاز سپری کند به جمع مدعیان بالای جدولی خواهد رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها