أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۱۴۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
انصاری در خصوص تذکر این نماینده مجلس که به نقل از وی گفته بود دولت قصد ارسال لایحه برجام به مجلس را ندارد گفت: امروز آقای رسایی در تذکر خود در جلسه علنی مجلس مطلبی را از من نقل کردند که نادرست بود و تکذیب می‌شود
به گزارش پایگاه 598، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تذکر حمید رسایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جناب آقای رسایی در تذکر خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مطلبی را از من نقل کردند که نادرست بود و تکذیب می گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه این مطلب افزود: ایشان در جلسه علنی روز یکشنبه 18 مرداد به صورت عبوری از من در خصوص زمان تقدیم لایحه برجام به مجلس سوال کردند که در پاسخ گفتم موضوع در حال بررسی می باشد البته به صورت شوخی نیز گفته شد که مجلس لوایح و طرح های زیادی در دستور کار دارد.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به تکذیبه مجید انصاری در خصوص تذکر امروز رسایی در مجلس که به نقل از وی گفته بود دولت قصد ارسال لایحه برجام به مجلس شواری اسلامی را ندارد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

این هم از لطایف روزگار است! خبرگزاری خانه ملت دو سال قبل مثل توپخانه، وظیفه روزانه خود را تهیه گزارش و مصاحبه از نمایندگان مجلس علیه دولت و دو بهم زنی بین دولت و مجلس می دانست، حالا اما ورقش برگشته، شده شعبه دوم خبرگزاری های ایرنا و ایسنا! مهمترین وظیفه اش توجیه توهین های دولت مردان به مجلس و نهاد قانونگذاری است. درست مثل رییس مجلس که کار اصلی اش شده توجیه این رفتارهای دولت یازدهم.

این خبرگزاری البته هر کس آداب چاکری را بداند، در خدمتش است و اگر این آداب را رعایت نکند، باید منتظر خیلی چیزها باشد. من قبلا هم پیشنهاد دادم که به جای نام خبرگزاری خانه ملت، اسم این خبرگزاری را بگذارند، خبرگزاری رییس و چاکران درگاه وی.

امروز در مجلس تذکر دادم که چرا دولت لایحه توافقنامه هسته ای را نمی دهد، گفتم چرا رییس مجلس این رفتار غیر قانونی را توجیه می کند! بعد هم گفتم که دیروز از آقای انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور هم پرسیدم که با شوخی و خنده گفت قصد چنین کاری را ندارند!

حالا خبرگزاری رییس و چاکران درگاه به جای اینکه از حق مجلس دفاع کند و قانون شکنی دولت را پیگیری رسانه ای کند، خودش را رسانده به معاون پارلمانی دولت و تکذیبه ایشان را منتشر کرده حتی به خودش زحمت نداده که با بنده هم تماس بگیرد.

البته متن مصاحبه را که بخوانید، دو نکته واضح می شود:

آقای انصاری نگفته دولت لایحه می دهد. وی مدعی است به شوخی گفتم لوایح زیادی در دستور کار است!

خب عزیز برادر، این که به نوعی تایید حرف بنده است نه تکذیب!

نکته جالب تر اینجاست که خبرگزاری رییس و چاکران، اساسا هیچ تیتر مستقلی به تذکر امروز بنده اختصاص نداده بلکه متن کوتاهی از تذکرم را ذیل تیتر پاسخ آقای ابوترابی منتشر کرده است. (البته اگر بعد از نشر این پست تغییر داده نشود)

پیشنهاد می کنم این خبرگزاری، گزارشی که رسانه ها امروز از سخنان سه سال قبل آقای لاریجانی در خصوص لزوم استیضاح وزرا بعد از سه کارت زرد منتشر کرده اند را بازخوانی کند و سپس مقایسه ای انجام دهد با تیترهایی که آن روز علیه دولت قبل در این باره زده و تیترهایی که امروز درباره عدم لزوم استیضاح وزرا بعد از سه کارت زرد منتشر کرده است. در این صورت قضاوت راحت تری درباره ادعای ابتدایی بنده در این پست خواهید داشت.

پ ن: این متن بمنزله جوابیه بنده به مصاحبه این خبرگزاری با آقای انصاری است ولی خواهید دید که این جوابیه منتشر نمی شود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
واقعا دادن لایحه دولت به مجلس نیاز به بررسی است؟
شاید لاریجانی نمی خواهد این ننگ تصویب توافق بر گردن ایشان بیافتد؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها