أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۱۶۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در توافق برجام تعهداتی لحاظ شده که لازم است این توافق در مجلس مطرح شود تا جایگاه قانونی پیدا کند و ارائه لایحه دولت در این باره از نگاه سیاسی فوایدی در پی خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598، علی لاریجانی امروز در حاشیه نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان قم در جمع خبرنگاران درباره رویکرد مجلس نسبت به توافق برجام افزود: در توافق برجام تعهداتی لحاظ شده که لازم است این توافق در مجلس مطرح شود، از طرف دیگر این توافق باید جایگاه قانونی پیدا کند، زیرا تعهداتی را برای کشور ایجاد می کند، از این رو ضروری است که برجام در مجلس بررسی شود.

وی با بیان اینکه ارائه لایحه دولت در این باره از نگاه سیاسی فوایدی در پی خواهد داشت، تصریح کرد: برای ایجاد یک اجماع نظر در مجلس و اینکه پارلمان چگونه با این موضوع برخورد کند، هم اکنون در حال رایزنی هستیم تا توافق برجام در یک مسیر قانونی، معقول و متقن قرار گیرد.
نشست صمیمی رییس مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه استان قم، امروز در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.
در این نشست جمعی از اصحاب رسانه قم به بیان دیدگاه ها و برخی مشکلات این قشر با رییس مجلس پرداختند.
در پایان نشست نیز جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی قم تجلیل شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها