أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۱۸۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
هفته سوم لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز می‌شود که جدال سرخابی‌ها با اصفهانی‌ها از حساس‌ترین بازیهای این هفته به شمار می‌آید.
به گزارش پایگاه 598، لیگ برتر فوتبال با انجام چهار دیدار وارد هفته سوم می‌شود. مابقی بازیها هم روز جمعه 23 مرداد برگزار خواهد شد. 
 
** سپاهان اصفهان_ پرسپولیس/ شاگرد نسخه استادش را می‌پیچید 
 
زردپوشان اصفهانی در یک بازی حساس و مهم ساعت 19:25 امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پذیرای سرخپوشان پایتخت هستند. 
 
تیم سپاهان لیگ پانزدهم را خوب شروع کرده است و با 6 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در جایگاه دوم قرار دارد. 
 
زردپوشان اصفهانی هفته گذشته برنده دربی اصفهان شدند. براین اساس، آنها با روحیه مضاف به مصاف پرسپولیس می‌ روند که تاکنون بردی کسب نکرده است. 
 
تقابل فرکی با برانکو ایوانکوویچ مربی و سرمربی سابق تیم ملی می‌تواند بر جذابیت این بازی بیفزاید. فرکی با تیم سپاهان اواخر فصل گذشته موفق به شکست پرسپولیس با هدایت برانکو شد. به هرحال فرکی این بار در شرایطی روبروی برانکو قرار می گیرد که شاید موجب برکناری استاد سابقش شود. 
 
طبق شنیده‌ها؛ برانکو در صورت شکست احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان برکنار می‌شود. 

در آن سوی میدان، شاگردان برانکو تاکنون در لیگ پانزدهم پیروز نشدند. براین اساس آنها قصد دارند با برد مقابل زردپوشان اصفهانی نخستین پیروزی شان در لیگ پانزدهم را جشن بگیرند، اما کار سختی در نصف جهان پیش رو دارند. همچنین اگر سرخپوشان پایتخت برای دومین بار پیاپی در لیگ پانزدهم شکست بخورند آن وقت ممکن است به قعر جدول سقوط کنند. این اتفاق نمی‌تواند برای پرسپولیس و هوادارانش خوشایند باشد. 
 
بعد از اشتباه عجیب ایمان صادقی که منجر به شکست پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان شد، باشگاه پرسپولیس یکبار دیگر درخواست تجدیدنظر برای تعلیق محرومیت سوشا مکانی کرد، اما کمیته انضباطی درخواست این باشگاه را قبول نکرد و این دروازه‌بان در این بازی هم محروم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. 
 
به هرحال باید دید برانکو بازهم به ایمان صادقی در این بازی اعتماد می‌‌کند یا از دروازه‌بان سوم بهره می‌برد؟ 
 
همچنین، تقابل پرسپولیس و سپاهان همواره جذاب و دیدنی بوده است و شرایط دو تیم ایجاب می‌کند که این بازی هم زیبا و هجومی باشد. 

سید حسین زرگر به همراه محمدرضا ابوالفضلی، حسن ظهیری و محمد ملکی قضاوت این بازی را برعهده دارند. ابراهیم میرزابیگی ناظر این بازی است. 
 
** سیاه‌جامگان مشهد_ نفت تهران/ تقابل مربیان جوان لیگ برتر 
 
تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان تیم فوتبال نفت تهران است. 
 
تیم سیاه‌جامگان با هدایت خطیبی تاکنون متحمل دو شکست در لیگ پانزدهم شده است. این تیم قصد دارد از میزبانی‌اش نهایت استفاده را ببرد و نخستین بردش را در لیگ پانزدهم با حضور هوادارانش جشن بگیرد، اما کار سختی مقابل تیم قدرتمند نفت دارد. 
 
در آن سوی میدان، شاگردان منصوریان هم همانند حریفانشان بردی در لیگ پانزدهم کسب نکردند و اندوخته‌شان تاکنون دو امتیاز است. براین اساس، آنها هم برای کسب اولین پیروزی به مشهد می‌روند. 

تقابل منصوریان و خطیبی دو مربی جوان لیگ پانزدهم می‌تواند جذاب و دیدنی باشد. 
 
همچنین، هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستند و این موضوع می‌تواند این دیدار را جذاب و دیدنی کند. 
 
محمدرضا فغانی به همراه مهدی عالیقدر، اسد حاج محمد و رضا کرمانشاهی قضاوت این بازی را برعهده دارند. فریدون اصفهانیان ناظر داوری این بازی است. 


دعوای رفاقتی در نصف جهان/ یحیی به دنبال منفجره


** ملوان بندرانزلی_ استقلال اهواز/ قوهای انزلی با استیلی به دنبال دومین برد 

انزلی‌چی‌ها ساعت 18:30 در ورزشگاه تختی اهواز پذیرای تیم استقلال اهواز هستند. 

تیم فوتبال ملوان در چند روز گذشته دچار تغییر و تحولاتی در کادر فنی‌اش شد و امیر قلعه‌نویی جایش را به حمید استیلی داد. قوهای سپید انزلی در دو هفته گذشته با هدایت امیر قلعه نویی سرمربی سابقشان یک برد و یک شکست کسب کردند. حالا آنها امیدوارند با هدایت استیلی سرمربی جدیدشان دومین برد را با حمایت هواداران بدست آورند. 

در آن سوی میدان تیم استقلال اهواز تاکنون خوب نتیجه گرفته و یک برد و یک مساوی مقابل حریفانش کسب کرده و هنوز شکست نخورده است. 
 
به هرحال باید دید استیلی که فرصت اندکی برای آماده‌سازی ملوان داشته می‌تواند نخستین شکست را به آبی‌های اهواز تحمیل کند یا نه! 

پیام حیدری به همراه علی میرزابیگی، علی دودانگه و محمدحسن ترابیان قضاوت این بازی را برعهده دارند. نادر جعفری ناظر داوری است. 

 
** صبای قم_ گسترش فولاد تبریز/ دوئل شهریار با فراز 
 
شاگردان علی دایی ساعت 19:25 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف شاگردان کمالوند می‌روند. 
 
تیم صبای قم در چند روز گذشته تغییر و تحولاتی در مدیریت و کادر فنی‌اش داشت. 

براین اساس، تیم صبای قم با همه اتفاقاتی که در چند روز گذشته در حوزه مدیریتی‌اش رخ داد، باید به مصاف تیم گسترش فولادی برود که از نظر مدیریتی مشکلی ندارد. 
 
به هرحال هر دو تیم تاکنون بردی در لیگ پانزدهم کسب نکردند و در این بازی به دنبال نخستین پیروزی‌شان هستند. بابک و سیلابر؟؟؟ به همراه سعید زارع، حمزه علی سلیمی، مهدی مرجان‌زده قضاوت این بازی را برعهده دارد. حسین عسگری ناظر این بازی است. 

 
** استقلال تهران_ ذوب‌آهن اصفهان/ جدال سر و ته جدول 
 
آبی‌پوشان پایتخت روز جمعه ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی پذیرای سبزپوشان اصفهانی خواهند بود. 
 
هر دو تیم شرایط متفاوتی در جدول رده‌بندی دارند. استقلالی‌ها با دو برد صدرنشین هفته‌های ابتدایی لیگ پانزدهم هستند، اما ذوبی‌ها با دو شکست قعر جدول را در اختیار دارند. 
 
آبی‌پوشان پایتخت با هدایت مظلومی تاکنون بازیهای زیبا و هجومی را به نمایش گذاشتند و با همین شیوه بازی تماشاگر زیادی را به ورزشگاه آزادی کشاندند. 
 
آنها قصد دارند سومین برد متوالی‌شان را با حمایت هوادارانشان کسب کنند، اما کار سختی مقابل ذوب‌آهن پیش رو دارند. 

در آن سوی میدان، تیم ذوب‌آهن شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی ندراد و برای اینکه از ته جدول جدا شود، نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد، اما کار سختی مقابل تیم آماده استقلال دارد. 
 
به هرحال گل‌محمدی دوست ندارد تیمش سومین شکست را در ورزشگاه آزادی متحمل شود. 

براین اساس، تیمش را برای ارائه یک بازی هجومی به زمین مسابقه می‌فرستد. همچنین مظلومی که هفته گذشته توانست امیر قلعه نویی سرمربی سابق استقلال را شکست دهد این بارقصد دارد برابر گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس به  پیروزی دست یابد تا محبوبیتش را در میان هواداران استقلال بالا ببرد.  

به هر حال باید دید گل محمدی که شکست در دو هفته گذشته را به زمین انزلی و اشتباهات داوری ربط داده بود این بار چه موضوعی را بهانه شکست احتمالی تیمش قرار می‌دهد؟ جلال صدرنشین و قعرنشین لیک پانزدهم جذاب و دیدنی خواهد بود.  

شهباززاده و میلاد فخرالدینی به علت محدودیت نمی‌توانند تیم استقلال را در این بازی همراهی کنند. 

حنیف عمران زاده هم به علت محرومیت غایب تیم استقلال در این بازی است.  

وضعیت حضور پروییج دراین بازی هم مشخص نیست.  

یدالله جهانبازی، رضا خندان، آرمان اسعدی و سعید بخشی زاده داوران این بازی هستند. مسعود عنایت ناظر این بازی است.  
 
 دعوای رفاقتی در نصف جهان/ یحیی به دنبال منفجره
 
**فولاد خوزستان- استقلال خوزستان  / تقابل سرخابی‌های جنوب در گرمای اهواز  


دربی جنوب بین دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و استقلال روز جمعه ساعت 19:20 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. 

فولاد خوزستان که هنوز نتوانسته، بردی در لیک پانزدهم کسب کند به مصاف تیم استقلال خوزستان می‌رود که هفته گذشته پرسپولیس را شکست داد و با رویکرد بالا وارد زمین مسابقه می‌شود.  

به هرحال باید دید اسکوییچ با تیم فولاد خوزستان می‌تواند اولین برد را در لیگ پانزدهم کسب کند یا نه. 

احمد صالحی به همراه بابک داوری، فرید امیدوار، جمشید محمدی قضاوت این بازی را برعهده دارند مسعود عنایت ناظر داوری این بازی است.  


**ترکتورسازی تبریز- راه آهن تهران  / لوکوموتیورامان درپی کسب نخستین برد  



تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز جمعه ساعت 18:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم فوتبال راه آهن می‌رود. 

تراکتورسازی هفته گذشته با برد در دپی تبریز توانست به نخستین بردش در لیگ پانزدهم دست یابد. این تیم برای اینکه از کولس قهرمانی عقب نیافتد باید سه امتیاز این بازی را کسب کند. 

در آن سوی میدان، تیم راه آهن تمریناتش را نسبت به دیگر تیم‌ها دیر آغاز کرد و آمادگی کامل دارد.
 
این تیم تاکنون یک مساوی و یک شکست در کارنامه‌اش دارد و برای کسب پیروزی مقابل تیم آماده تراکتورسازی کار سختی پیش رو دارد. 

اشکان خورشیدی به همراه فرزاد بهرامی دیر یعقوب حجتی و رضا عادل قضاوت این بازی را برعهده دارند. محمدعلی فروغی ناظراین بازی است .

دعوای رفاقتی در نصف جهان/ یحیی به دنبال منفجره

 
**سایپا- پدیده خراسان  / تقابل با تجربه‌ها با کم تجربه‌ها  

نارنجی پوشان سایپا روز جمعه ساعت 19:25 در ورزشگاه یاس قوامین تهران میزبان تیم فوتبال پدیده خراسان هستند. 

تیم سایپا با هدایت جلالی تاکنون نتایج خوبی در ابتدای لیگ پانزدهم کسب کرده است.  

 سایپا با اضافه شدن نکونام تیمی کامل شده است و با یک مساوی و یک برد در بالای جدول قرار دارد. 

در آن سوی میدان تیم پدیده با بازیکنان جوان و با انگیزه تاکنون دو مساوی در لیگ پانزدهم کسب کرده است. این تیم به دنبال نخستین بردش در لیگ پانزدهم است اما کار سختی مقابل تیم باتجربه سایپا دارد.  
تقابل مجید جلالی باتجربه با رضا مهاجری کم تجربه جذاب و دیدنی خواهد بود.  

محمدحسین زاهدی فر به همراه محمدرضا امینی، ایوب غلامزاده با وجود شرفی قضاوت این بازی را برعهده دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها