يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۲۰۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
روز دوم،هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال با انجام 4 مسابقه به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598،روز دوم،هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال با انجام 4 مسابقه به پایان رسید.



تراکتورسازی 1 - راه آهن 1

ورزشگاه:

یادگار امام

داور:

اشکان خورشیدی،کمک ها: فرزاد بهرامی،میریعقوب حجتی

اخطار:

یان رمزی-سزار-سعید آقایی-حسین کریمی

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری ،شجاع خلیل زاده، کارلوس کاردوسو، علی حمودی ،سعید آقایی،احمد عبدالله زاده، آگوستو سزار، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان، رمزی و حمزه یونس

سرمربی: تونی اولیویرا

راه آهن:

ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، محسن ایران نژاد ، سیداحمد مهدی زاده، مهرداد محمدی، سیامک کوهنورد، بهادر عبدی، مهدی جعفرپور، حمیدرضا دیوسالار و میلاد محمدی

سرمربی: فرهاد کاظمی

گل :

روی ارسال تماشایی رمزی از چپ سروش رفیعی با ضربه سر عالی دروازه ننزیچ را باز کرد.

مهرداد محمدی  روی یک شوت استثنائی با پای چپ مزد بازی خوب راه آهنی ها را داد. او در دقیقه 87 از پشت محوطه جریمه دروازه تراکتور را باز کرد.

دقیقه حساس:

دقیقه 15:اخباری با واکنشی خوب شوت سرکش عبدی روی ضربه ایستگاهی را مهار کرد.

دقیقه 19: شئت محکم و سرکش سزار با پای چپ به شکل خطرناکی به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت توپ بازیکنان تراکتور بیرون رفت.

دقیقه 35: باز هم شوت سرکش سزار دروازه راه آهن را لرزاند.

دقیقه 38:روی حرکت زیبای رمزی توپ روی سر یونس فرود امد اما او نتوانست دروازه را باز کند.
دقیقه 40: روی پاس بهادر عبدی ، کریمی با پاس رو به بیرون محمدی را در موقعیت گل قرار داد که این بازیکن دروازه را باز کرد اما داور گل را آفساید اعلام کرد.
دقیقه 47: سروش رفیعی با یک پاس عمقس زیبا رمزی را در موقعیت گل قرار داد اما شوت او به بیرون رفت.
دقیقه 50:علی حمودی پابه توپ وارد محوطه جریمه شد و از گوشه محوطه جریمه پاس زیبایی براب نریمان جهان فرستاد که او بعد از پشت سرگذاشتن مدافعان راه آهن شوت زد که با فاصله کمی راهی اوت شد.
دقیقه 55:در یک صحنه مدافعان تراکتور جا ماندند اما که مهرداد محمدی صاحب توپ شد اما اخباری با واکنشی فوق العاده توپ را مهار کرد.
دقیقه 57: باز هم اخباری با واکنشی عالی شوت محمدی را مهار کرد و توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 68: حمزه یونس روی ارسال حمزه یونس صاحب موقعیت شد اما در یک حرکت عجیب توپ را با پشت پا به بیرون پاس داد.
دقیقه 82:روی کرنر رمزی ، شجاع خلیل زاده باز هم ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمی بیرون رفت.

حاشیه :
تونی اولیویرا از 4 بازیکن خارجی در ترکیب ثابت استفاده کرده است.او در بازی قبلی برابر گسترش فولاد از این ترکیب نتیجه گرفت.

بختیار رحمانی مانند بازی قبلی باز هم روی نیمکت نشسته است و به احتمال زیاد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می شود.

امین منوچهری مهاجم راه آهن هم در این بازی در ترکیب اصلی حضور ندارد.

بهادر عبدی، سیامک کوهنورد و ابراهیم کریمی به سمت نیمکت تیم تراکتورسازی رفته و با اعضای نیمکت این تیم خوش و بش کردند.

اکثر هواداران تراکتورسازی به مناسبت سالگرد زلزله آذربایجان و برای گرامی نگه داشتن یاد و خاطره جان باختگان این حادثه با پیراهن مشکی در ورزشگاه حضور یافته‌اند.
شاهین ثاقبی ،هافبک تراکتورسازی به هواداران تیم تراکتور سلام نظامی داد هواداران او را تشویق کردند. ثاقبی از روی نیمکت بازی را تماشا می کند.
درحالی که گفته می‌شد بازیکنان دو تیم پیش از آغاز این بازی به خاطر گرامیداشت سالگرد زلزله آذربایجان یک دقیقه سکوت خواهند کرد اما چنین مراسمی برگزار نشد.

استقلال 0 - ذوب آهن 2

استادیوم:

آزادی

داور:

یداله جهانبازی کمک داوران: رضا سخندان و آرمان اسعدی

اخطار:

مگویان-محسن کریمی-مرتضی تبریزی

استقلال:

مهدی رحمتی، روزبه چشمی، هرایر مگویان، میثم مجیدی، خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، جابر انصاری، آرش برهانی، پروپچیچ و محمد امین حاج محمدی

سرمربی: پرویز مظلومی

ذوب آهن:

رشید مظاهری، علی حمام، مهدی مهدی پور، حجت حق وردی، محمد نژادمهدی، مهرداد قنبری، اکبر صادقی، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده و کاوه رضایی

سرمربی: یحیی گل محمدی

گل:

در حالی که بازی بدون ایجاد فرصت برای دو تیم در جریان بود، یک ارسال زمینی از سوی ذوبی ها کافی بود تا با اشتباه مگویان، احسان پهلوان به راحتی دروازه رحمتی را باز کند.

کاوه رضایی با عبور از دفاع استقلال ضربه اش را درون محوطه به بدن رحمتی زد که در ادامه توپ نصیب تبریزی شد تا با یک دو پای زیبا و جا گذاشتن حاج محمدی و رحمتی دروازه خالی را باز کند.

دقیقه حساس:

دقیقه 3: رشید مظاهری که از هم تیمی اش پاس دریافت کرده بود اقدام به دریبل پروپچیچ کرد که نزدیک بود شرایط سختی را برای ذوبی ها ایجاد کند.
دقیقه 7: ارسال کرنر از سمت راست با ضربه سر کاوه رضایی همراه بود که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 8: جابر انصاری با دریبل در درون محوطه جریمه خود را صاحب فرصت گلزنی کرد که ضربه آرام این بازیکن با دخالت نژادمهدی از روی خط برگشت داده شد.
دقیقه 9: فرار جابر انصاری به درون محوطه جریمه با ارسال پاس زمینی این بازیکن برای آرش برهانی همراه بود که شوت این بازیکن از درون شش قدم به بالای دروازه رفت.
دقیقه 16: ارسال مجیدی از سمت چپ را آرش برهانی روی تیر دوم با ضربه سر به بالای دروازه فرستاد تا این فرصت هم از کف پرویز مظلومی و تیمش برود.
دقیقه 24: پاس خسرو حیدری درون محوطه جریمه به پروپچیچ، در حالی که این بازیکن پشت به دروازه بود، با چرخش و ضربه غافلگیرانه همراه بود که مظاهری توپ را دفع کرد.
دقیقه 30: ذوبی ها در موقعیتی مشکوک به آفساید توسط رجب زاده صاحب توپ شدند که ارسال عرضی این بازیکن به کاوه رضایی نرسید تا فرصت خوبی برای گلزنی از دست ذوب برود.
دقیقه 31: ارسال خسرو حیدری از سمت راست با ضربه سر پروپجیچ در شش قدم به بالای دروازه مظاهری رفت.
دقیقه 33: فقط جسارت رشید مظاهری می توانست یحیی گل محمدی را از دریافت گل نجات دهد؛ ارسال خسرو حیدری این بار از سمت راست با دخالت یکی از بازیکنان در شش قدم نصیب پروپچیچ شد اما رشید مظاهری به خوبی توپ این مهاجم را مهار کرد.
دقیقه 36: شوت سرضرب خسرو حیدری از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندکی به بالای دروازه رفت تا نتیجه همچنان صفر بر صفر در جریان باشد.
دقیقه 50: ارسال دانیال اسماعیلی فر را مگویان در آستانه دروازه به کرنر فرستاد.
دقیقه 69: ذوبی ها روی ضد حمله رجب زاده صاحب توپ شد و در موقعیتی ایده آل آن را برای کاوه رضایی مهیا کرد اما ضربه این بازیکن از داخل محوطه جریمه به جایی رفت که رحمتی انتظار آن را می کشید.
دقیقه 71: بار دیگر کاوه رضایی فرصت دیگری را برای تیمش هدر داد تا نتیجه با تک گل پهلوان برای ذوب در جریان باشد؛ پاس عرضی پهلوان درون محوطه جریمه به رضایی رسید و شوت فنی مهاجم ذوب از روی نقطه کرنر با واکنش رحمتی تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 79: ذوبی ها در موقعیت ضد حمله روی دروازه مهدی رحمتی هجوم آوردند اما این کاوه رضایی بود که در از دست دادن فرصت گل هت تریک کرد و این توپ تنها یک کرنر نصیب ذوبی ها کرد.
دقیقه 82: کاوه رضایی در گوشه شش قدم صاحب توپ شد و ضربه اش را نواخت که فقط یک خوش شانسی می توانست باعث شود توپ وارد دروازه رحمتی نشود و این ضربه مماس با خط عرضی دروازه 9 متر را پیمود و به بیرون رفت.
دقیقه 90: شوت راه دور ریوالدو که در نیمه دوم به زمین فراخوانده شده بود را رشید مظاهری به خوبی دفع کرد تا تیمش همچنان با دو گل از استقلال پیش باشد.

سایپا 2 - پدیده 1

ورزشگاه:

پاس قوامین

داور:

محمدحسین زاهدی فر،کمک ها:محمدرضا امینی،ایوب غلامزاده

اخطار:

ایگور پراهیچ

سایپا:

حامد فلاح زاده، وحید اسماعیل بیگی، وحید محمدزاده، روزبه شاه علی دوست، سجاد مشکل پور، جواد نکونام، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد میداوودی، غلامرضا رضایی

سرمربی:

مجید جلالی

پدیده:

مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، کریم احمدی، محمدرضا ناصحی، حسین بادامکی، یونس شاکری، محسن یوسفی، مهدی خیری، حسن جعفری، میثم نقی زاده، ایگور پراهیچ

سرمربی: رضا مهاجری

گل:

کرنر إرسالی سایپایی ها از جناح راست به درون شش قدم پدیده ای ها در حالی که با دستپاچگی مدافعان این تیم روبرو شد با بغل پای غلامرضا رضایی به گل اول سایپا بدل شد. این گل در دقیقه ١٣ بازی به ثمر رسید.

غلامرضا رضایی توپ إرسالی را در محوطه جریمه استپ کرد و با چرخشی زیبا توپ را به کنج دروازه پدیده فرستاد.

نفوذ بادامکی از جناح راست با ارسال زیبای وی ادامه یافت و در شش قدم سایپایی ها حامد شیری بازیکن تازه وارد سایپایی ها به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد.

دقیقهحساس:
دقیقه 2 : اولین حمله این بازی توسط پدیده ای ها صورت گرفت و ضربه حسین بادامکی از پشت محوطه جریمه سایپایی ها با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم بیرون رفت.
دقیقه ٢١ : سانتر ارسالی بادامکی با ضربه سر خطرناک پراهیچ دروازه سایپا را تهدید کرد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه فلاح زاده به بیرون رفت.
دقیقه ٢٤: سانتر صادقی از جناح راست موقعیت خطرناکی را برای بازیکنان تیمش ایجاد کرد اما این توپ از روی سر میداوودی عبور کرد.
دقیقه ٢٦: ضربه محکم شاکری از درون محوطه جریمه سایپایی ها با اختلاف کمی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه ٢٦: در حمله ای از تیم پدیده، شاکری مهاجم این تیم برخوردی با فلاح زاده داشت که برخورد باعث از دست رفتن این موقعیت خوب شد. پدیده ای ها پس از این صحنه معتقد به ضربه پنالتی بودند و اعتراضات زیادی را از داخل زمین و روی نیمکت به زاهدی فرد داور این بازی داشتند.
دقیقه ٢٨: کریم احمدی هافبک پدیده ای ها شوت محکم و خطرناکی را روانه دروازه سایپا کرد اما این شوت زیبا با اختلاف کمی از بالای دروازه فلاح زاده به بیرون رفت.
دقیقه ٣١: شوت دیگری از پدیده ای ها و این بار بادامکی زننده این ضربه بود که شوت او بازهم از کنار دروازه حریف بیرون رفت.
دقیقه ٤٣: کریم احمدی ضربه محکم و ناگهانی به سمت دروازه سایپا زد اما فلاح زاده با یک سیو زیبا این توپ را مهار کرد.
دقیقه ٥٧: مهدی خیری در حالی که مدافعان سایپا به گمان آفساید ایستاده بودند موقعیت ایده آلی به دست آورد، ولی وی نتوانست این موقعیت تک به تک را به نحو أحسن استفاده کند و ضربه او راهی خارج از زمین شد.
دقیقه ٦٠: کرنر سایپایی ها با ضربه روپای مشکل پور روبرو شد که توپ خطرناک را روشنگر دفع کرد.
دقیقه ٦٤: موقعیت دیگری برای پدیده ای ها به وجود آمد که شوت بازیکنان این تیم در موقعیت خطرناکی توسط مدافعان سایپا دفع شد.
حاشیه :
با توجه به اعتراضاتی که خبرنگاران در بازی قبلی خانگی سایپایی ها به به مسائلی از جمله اینترنت و... داشتند، امروز این مشکلات برطرف شده است.
غلامرضا رضایی پس از گلزنی به سمت مجید جلالی رفت و وی را در آغوش گرفت.
در یکی از حملات پدیده ای ها که منجر به برخورد فلاح زاده و مهاجم پدیده در محوطه جریمه سایپا شد، بازیکنان و کادر فنی این تیم اعتقاد به پنالتی داشتند و اعتراض بسیاری به داور این مسابقه کردند.
بیت اله رضایی، مدیرعامل باشگاه سایپا پس از گذشت پانزده دقیقه از بازی در ورزشگاه حضور یافت و به تماشای بازی نشست.
میداوودی از تعویض خود در این بازی ناراضی بود و این موضوع از چهره وی پس از تعویض پیدا بود.

فولاد 0 - استقلال خوزستان 2

ورزشگاه:

غدیر اهواز

داور:

سید احمد صالحی کمک ها: بابک داوری - فرید امیدوار

اخطار:

محمد طیبی-ساسان انصاری-کولیبالی-حسین ابراهیمی-اسماعیل شریفات

فولاد خوزستان:

علی سلیمی ، مهدی دغاغله ، مساریچ ،مهدی بدرلو ، بهمن کامل، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات ،ماتیاس چاگو، امید خالدی،یوسف وکیا

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

استقلال خوزستان:

خسوس فرناندو، محمد طیبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری،رحیم زهیوی، حسن بیت سعید، عقیل کعبی، سیف الهی، سیدجلال عبدی علی اصفر عاشوری

سرمربی: عبدالله ویسی

گل :
دقیقه 55 : کرنر سیف الهی با ضربه ی سر بیت سعید به تور دروازه ی سلیمی چسبانده شد
.

پاس فوق العاده ی سیف الهی به جانفزا رسید و این بازیکن بایک بغل پای ساده دروازه ی سلیمی را باز کرد.

دقیقه حساس:

دقیقه 4 : ضربه ی آزاد حکیم نصاری با ضربه ی سر بیت سعید همراه شد اما علی سلیمی با یک واکنش عالی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 15 : ضربه ی زمینی و دقیق زهیوی را علی سلیمی به خوبی در آغوش گرفت.

دقیقه 20 : ضربه ی راه دور ماتیاس چاگو در اختیار دروازه بان استقلال خوزستان قرار گرفت.

دقیقه 22 : اشتباه علیرضا سلیمی در دفع توپ با برخورد به سیف الهی به سمت دروازه بازگشت اما با خوش شانسی سلیمی توپ در اختیار وی قرار گفت.

دقیقه 44 : اشتباه محمد طیبی در خط دفاع توپ را به دغاغله سپرد و ضربه ی راه دور دغاغله با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 64: ضربه ی فوق العاده ی هادی خنیفر در حالی که می رفت تا به درون دروازه برود اما به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 75 : ضربه ی دیدنی حسین ابراهیمی با اختلاف کم زوزه کشان به بیرون رفت.

حاشیه:

دراگان اسکوچیچ ترکیب خود را بدون تغییر نسبت به بازی قبل به زمین فرستاده است.

بازی در دمای 48 درجه ای اهواز برگزار خواهد شد و داور دیدار به احتمال فراوان در بازی دو وقفه ی سه دقیقه ای لحاظ خواهد کرد.

اکبر ایمانی هافبک فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت در لیست 18 نفره ی فولاد نیست اما با لباس شخصی از نزدیک تمرین هم تیمی های خود را شاهد است.

به دلیل گرمای شدید هوای اهواز استقبال زیادی از این بازی نگرفته شده است و تعداد فولادی ها به مراتب از تعداد استقلالی های خوزستان بیش تر خواهد بود.

مهرداد جماعتی ، اکبر ایمانی ، عبدالله ناصی و محمود مطلق زاده بازیکنان فولاد که در ترکیب 18 نفره نیستند در میان تماشاگران حاضرند تا بازی تیمشان را از نزدیک تماشا کنند.

با خنک تر شدن هوا و کاهش دما در اهواز تعداد تماشاگران رو به افزایش است.

داور مسابقه باز هم در دقیقه 77 سه دقیقه بازی را متوقف کرد تا بازیکنان استراحت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها