يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۲۱۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس برای پنجمین روز پیاپی منفی بود.
به گزارش پايگاه 598،  در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس برای پنجمین روز پیاپی منفی بود و با دادوستد 396 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 106 میلیارد تومان در 27 هزار نوبت، نماگر بازار سهام با افت 389 واحدی تا ارتفاع 65 هزار و 314 واحدی پاپس گذاشت.
بیشترین اثر منفی بر شاخص بورس نیز توسط نمادهای معاملاتی تاپیکو، شپنا و پارسان رقم خورد و بیشترین کاهش قیمت سهام نیز از آن نمادهای معاملاتی وتوکا، فایرا بکاب شد.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز امروز منفی بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 154واحد، کل(هموزن) 38 واحد، قیمت(هموزن) 33 واحد، آزادشناور 493 واحد و شاخص بازار اول 275 واحد و بازار دوم 831 واحد افت کردند.
در بازارهای فرابورس ایران نیز تعداد 164 میلیون ورقه به ارزش 44 میلیارد تومان در 11 هزار نوبت دادوستد شد و آیفکس با 8.5 واحد افت، در ارتفاع 773 واحد متوقف شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها