يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۲۲۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به دستور کار این کمیسیون در هفته جاری، از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات کشور در جلسه فردا یکشنبه خبر داد
به گزارش پایگاه 598،نادر قاضی پور در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته جاری، از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص ازعملکرد شرکت دخانیات کشور درجلسه فردا یک شنبه (25 مرداد) خبر داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بلاتکلیفی در موضوع حاکمیتی شرکت دخانیات، بی رغبتی با قاچاق سیگار، عدم التزام دولت به برنامه پنجم درخصوص ایجاد توازن بین تولید و مصرف و همچنین بی توجهی به نوسازی و توسعه شرکت دخانیات از محورهای تحقیق و تفحص از این شرکت است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر بیش از 150 نوع سیگار درکشور سالانه قاچاق می شود،تصریح کرد: برخورد با قاچاق دخانیات مطالبه دیرینه مجلس از دولت است.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون متبوعش برای بررسی طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات خبر داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها