يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۲۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۱۱ دی ۱۳۹۰
کاندیداها نباید با دامن زدن به مطالباتی که قابل پاسخگویی نیست رقابت غیر اخلاقی را در جامعه ایجاد کنند؛ کاندیداها باید به اصول اخلاقی پایبند باشند که اگر این مهم اتفاق نیفتد پلیس با آنها برخورد خواهد کرد.
فارس: فرمانده ناجا با اشاره به پایان ثبت‌نام کاندیداتوری مجلس نهم گفت: کاندیداها از بداخلاقی‌های انتخاباتی پرهیز کنند.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در جمع خبرنگاران گفت: ثبت‌نام کاندیداتوری دور نهم مجلس شواری اسلامی به پایان رسیده لذا از نمایندگان می‌خواهیم تا برای جلب نظر افکار عمومی به هر اقدامی دست نزنند و مصالح و منافع ملی را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: کاندیداها نباید با دامن زدن به مطالباتی که قابل پاسخگویی نیست رقابت غیر اخلاقی را در جامعه ایجاد کنند؛ کاندیداها باید به اصول اخلاقی پایبند باشند که اگر این مهم اتفاق نیفتد پلیس با آنها برخورد خواهد کرد.

احمدی‌مقدم در ادامه با اشاره به نقش تعاملی رسانه‌ها با مردم گفت: امروز شهروند خبرنگار یکی از ابزارهای مهم اطلاع‌رسانی محسوب می‌شود که می‌تواند با سرعت بالا دست به انتشار اخبار بزند.

وی افزود: اگر اینگونه اخبار مورد بررسی قرار نگیرد دقیقاً احساس ناامنی در جامعه افزایش خواهد یافت.

فرمانده ناجا با اشاره به افزایش پیچیدگی‌های امنیتی ابراز داشت: احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است. لذا فرآیندهای خبری با مجموعه اقدامات امنیتی باید مدیریت شوند.

احمدی‌مقدم با اشاره به راه‌اندازی معاونت اجتماعی پلیس اظهار داشت: ما به دنبال شناخت نیازهای امنیتی مردم هستیم تا بتوانیم اغنای افکار عمومی را به همراه داشته باشیم.

وی در پایان گفت: هم‌اکنون رابطه بسیار مناسبی مابین صداوسیما و دیگر رسانه‌ها پدید آمده لذا باید از تمام ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی بهره برد و تصویری درست را از پلیس به مردم ارائه کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها