أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۲۹۲۳
زمان انتشار: ۱۷:۵۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
یک متخصص طب سنتی گفت: افرادی که غلبه گرمی در مغز دارند, در دوران میانسالی و پیری خیلی زود سرشان تاس می‌شوند، همچنین سرشان درد می‌گیرد و زود عصبی می‌شوند و از کوره در می‌روند و خوابشان سبک است.
به گزارش پایگاه 598، حسین رضایی زاده متخصص طب سنتی درباره نشانه‌های غلبه گرمی در مغز اظهار کرد: اعضاء رئیسه بدن مانند مغز, کبد و قلب بسیار پُراهمیت هستند و صدمه به آنها باعث آسیب به حیات فرد یا بقای نسل می‌شود.

به گفته وی اعضا مختلف بدن دارای مزاج‌های مختلف هستند و نشانه‌های مربوط به کیفیت مغز در افراد مختلف است.

کسانی که مغز گرم دارند, در دوران نوزادی رشد موهایشان خیلی سریع است

این متخصص طب سنتی افزود: کسانی که مغز گرم دارند, ما انتظار داریم نسبت به میانگین افراد جامعه صورت, چشم, رنگ رخسارشان قرمز تر و سرخ‌تر باشد. این افراد در دوران نوزادی رشد موهایشان خیلی سریع است.

افرادی که غلبه گرمی در مغز دارند, در دوران میانسالی و پیری خیلی زود سرشان تاس می‌شوند

رضایی زاده اضافه کرد: افرادی که غلبه گرمی در مغز دارند, در دوران میانسالی و پیری خیلی زود سرشان تاس می‌شوند. این‌ها معمولا نسبت به موادغذایی گرم, آفتاب, نوشیدنی‌های گرم و کلاً چیزهایی که ذاتاً گرم است, حساس‌ترند و واکنش نشان می‌دهند.

وی گفت: افرادی که دچار گرمی در مغز دارند, سرشان درد می‌گیرند و زود عصبی می‌شوند و از کوره در می روند, خوابشان سبک است.

این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد: افرادی که دارای مغز گرم هستند معمولاً آدم‌های فوق العاده باهوشی هستند ولی یک ضعف دارند و آن هم اینکه به خاطر هوش زیاد و قدرت بالای آنها در پیش بینی, به سرعت ممکن است نظرشان تغییر کند, یعنی نظر ثابتی ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها