أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۳۳۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
دروازه بان سیاه جامگان گفت: «اگر با رحمتی هم مثل بیرانوند برخورد می‌کردم، فیلم بود چون وقتی با کسی مشکل دارم، نمی‌توانم با او در ظاهر خوب باشم.»
به گزارش پایگاه 598، محسن فروزان در هفته سوم لیگ برتر پانزدهم خبرساز شد. او که در جریان بازی سیاه‌جامگان و نفت با مهار و دفع چند موقعیت شاگردان منصوریان دروازه‌بان هفته لقب گرفت، قبل و بعد از این بازی و بین دو نیمه رفتار صمیمانه‌ای با علیرضا بیرانوند داشت و همین رفتار همه را یاد ماجرای او و سیدمهدی رحمتی انداخت.

 

فروزان که قبل از بازی سیاه‌جامگان با استقلال حاضر نشد با رحمتی دست بدهد، این هفته قبل از بازی سراغ بیرانوند رفت و به او خوشامد گفت. بین دو نیمه بابت گل بدی که خورد، به او دلداری داد و آخر بازی هم با دروازه‌بان نفت تماس گرفت و برای بیرانوند در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

 

تمام این اتفاقات بهانه‌ای است برای خواندن اظهارات فروزان:

 

* خیلی زود متحول شدی؟

- تحول؟ از چه بابت؟

 

* نه به آن حرکت هفته اول که رحمتی دست دراز کرد و با او دست ندادی و نه به این هفته که حسابی قربان‌صدقه بیرانوند رفتی؟

- علیرضا (بیرانوند) رفیق صمیمی‌ام است. در اردوهای تیم ملی با هم بودیم... قبل از بازی با نفت چون میزبان بودیم، سمت علیرضا رفتم و گفتم به مشهد خوش آمدی، بین دو نیمه هم که گل بد خورده بود، به عنوان رفیق سمت او رفتم و گفتم علیرضا فدای سرت، هر دروازه‌بانی ممکن است گل بد بخورد، فراموش کن و در نیمه دوم ثابت کن هنوز بهترینی... بازی هم که تمام شد، با علیرضا تماس گرفتم و گفتم اگر در مشهد می‌مانی، در خدمتم و برایش در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کردم. به علیرضا گفتم شرط می‌بندم مقابل الاهلی امارات ستاره نفت می‌شوی.

 

* کار خوبی کردی اما مقابل استقلال هم میزبان بودید و می‌توانستی همین رفتار را با رحمتی داشته باشی.

- ببخشید، من هنرپیشه نیستم، فقط دروازه‌بانم!

 

* ما هم نگفتیم فیلم بازی کنی.

- چرا دیگر، اگر با رحمتی هم مثل بیرانوند برخورد می‌کردم، فیلم بود چون وقتی با کسی مشکل دارم، نمی‌توانم با او در ظاهر خوب باشم.

 

* با رحمتی چه مشکلی داری؟

- ایشان با من مشکل دارد. روزی که به استقلال برگشت، از باشگاه تماس گرفتند و گفتند تو سر تمرین نیا تا تنش درست نشود.

 

* بی‌انصاف نباش، همین رحمتی وقتی با استقلال قرارداد بست، گفت شرط گذاشته‌ام هم طالب‌لو بماند و هم فروزان.

- پس چرا وقتی باشگاه با من تماس گرفت و گفت رحمتی آمده، تو نیا، ایشان پیگیری نکرد؟ من اگر شرطی بگذارم، حتماً پیگیر شرط خودم می‌شوم.

 

* انگار از رحمتی کینه به دل گرفته‌ای؟

- اصلاً، من کینه‌ای نیستم. فقط تکلیفم را با خودم روشن کردم. من وقتی به استقلال آمدم، با این تیم قرارداد سه ساله بستم اما می‌دانستم شاید فصل بعد در استقلال نباشم. روزی که آمدم، نگفتم فلانی نباید باشد. روزی هم که طالب‌لو در نیم‌فصل به خانه خودش برگشت، نگفتم چرا برگشت... آن دروازه‌ ارث پدری هیچ‌کس نیست و تا ابد به هیچ‌کس وفادار نمی‌ماند. دروازه هم مثل میز مدیریت، بی‌وفاست! اگر دروازه وفا داشت، به قبلی‌ها وفا می‌کرد و به ما نمی‌رسید. من این‌ها را می‌دانم اما با خودم قرار گذاشتم روراست باشم.

 

* الان این چه ربطی به رابطه تو و رحمتی داشت؟

- شما دنبال ربطش نباشید... برای رحمتی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در استقلال مثل الماس بدرخشد. ایشان کار خودش را می‌کند، من هم کار خودم را اما من اگر با کسی مشکل داشته باشم، فیلم بازی نمی‌کنم.

 

* اما همان دست ندادن باعث شد خیلی‌ها از تو انتقاد کنند.

- برای تمام کسانی که از من انتقاد کردند، احترام قائل هستم اما آنها فقط ظاهر قضیه را دیدند. یعنی اگر من ظاهرسازی کنم، خوب است؟ اگر فیلم بازی کنم، آدم خوبی هستم؟ من ظاهر و باطنم یکی است. منتقدان به من حق بدهند وقتی از دست کسی دلخورم، تظاهر به رفاقت نکنم.

 

* راستی انگار بیرانوند هم قبل از بازی همین دست ندادن تو و رحمتی را سوژه کرده بود؟

- (خنده) علیرضا به شوخی به من گفت اگر خودت سمت من نمی‌آمدی و دست نمی‌دادی، می‌ترسیدم دست دراز کنم. الان نصف دروازه‌بان‌های لیگ از دست دادن با تو می‌ترسند.

 

* از بازی مقابل نفت بگو... بازی درخشانی را انجام دادی...

- این نظر لطف شما است. امیدوارم باز هم کلین‌شیت کنم و در راه موفقیت سیاه‌جامگان عصای دست رسول خطیبی باشم. ما مقابل نفت که یکی از بهترین تیم‌های ایران است، باهوش بازی کردیم و اگر همیشه هوشیار باشیم، می‌توانیم مدعیان لیگ برتر را هم ببریم.

منبع : خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها