أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۳۴۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
فیلم ویدئوئی «عشق خاموش» با ملودرام عاشقانه‌اش کلیشه بازی‌های منفی کامران تفتی را شکست.
به گزارش پایگاه 598، علی بنکدار جهرمی کارگردان در خصوص اولین ساخته خود به نام «عشق خاموش» گفت: «عشق خاموش» عنون اولین فیلمی است که بعد از سال‌ها دستیار کارگردانی به صورت مستقل به کارگردانی آن پرداختم که در اوایل شهریورماه به شبکه‌ی خانگی می‌آید.

وی ادامه داد: فیلم ویدئویی «عشق خاموش» به قلم شعله شاهین به روایت زندگی 4 دانشجویی می‌پردازد که درگیر یک ملودرام عاشقانه و فضایی گروگانگیری می‌شوند.

بنکدار جهرمی در خصوص حضور کامران تفتی در فیلم خود اظهار داشت: تفتی با نام سعید برای اولین بار نقش پسر جوان مثبتی را ایفا می‌کند که درگیر ماجراهای قصه «عشق خاموش» می‌شود.

وی افزود: کامران تفتی بعد از خواندن فیلمنامه باز خورد مثبت و خوبی نسبت به نقش سعید داشت و تصمیم گرفت برای اولین بار نقشی مثبت جلوی دوربین حاضر شود که امیدوارم این شکستن کلیشه و بازی در نقش مثبت به خوبی دیده شود.

گفتنی است؛ دیگر بازیگران که در این ویدئوی خانگی ایفا نقش می‌کنند عبارتند از: وحید شیخ‌زاده، سولماز حصاری، حسن اسدی، هما خاکباش، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی پاک‌نژاد و از دیگر عوامل تهیه و تولید را می‌توان به تهیه‌کننده: رضا جلالی، مدیر تصویربرداری: حمیدرضا قطب، صدابردار: داوود قلی‌پور، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: فرناز امینی، طراح گریم: غزاله طارمی، طراح صحنه و لباس: منوچهر یعقوبی، مجری طرح و سرمایه‌گذار: امیرخسرو پاک‌نژاد، تدوین: مجید روسی اشاره کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها