أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۳۷۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
ارتباط گیری مستمر فعال فتنه ۸۸ با چهره های دولتی:
سال 93 پس از تلاش های گوناگون جریان های مختلف فرهنگی دلسوز نظام، وی از مدیریت وزارت ارشاد کنارگذاشته شد اما این روزها حضور او در ریاست جمهوری و فعالیتش عجیب تر به نظر می رسد. حال مسئولان باید پاسخ بدهند که فعال فتنه 88 که در ستاد سران فتنه فعالیت داشته، این روزها در ریاست جمهوری چه می کند؟
به گزرش سرویس سیاسی پایگاه 598، محمد رضا اسد زاده که چندی پیش با چاپ کتاب موهن «من این نسل» در خارج کشور و توزیع آن در خارج کشور با واکنش و انتقد بسیاری از اهالی فرهنگ و نمایندگان مجلس روبرو شده بود اینبار بر اساس نامه ای که توسط جمعی از فعالان فرهنگی انقلاب نوشته شده است به عنوان عامل اصلی توقیف هفته نامه 9 دی معرفی شد.

ایشان که از فعالین ستاد میرحسن موسوی یکی از سران فتنه سال 88 می باشند پس از برکناری از سمت خود در وزارت ارشاد، توانسته است ارتباطات بسیاری را با برخی از عناصر دولت و همچنین دفتر رئیس جمهور برقرار نماید.



در اسناد سال 88 وی از جمله امضا کنندگان بیانیه های مختلف برای میرحسین موسوی بوده و در نشریات کلمه و راه سبز قلم می زده است. اسدزاده اگرچه درقالب یک چهره فرهنگی ظاهر می شود اما از حمایت های چهره های سیاسی برخوردار است.

در سوابق دیگر اسدزاده آمده است که وی در سال 85 با حمایت یکی از آقازاده ها – محسن هاشمی – به فعالیت برای مترو می‌پردازد. سال 86 با جمعی از آقازاده ها، ایران را به مقصد آذربایجان- باکو ترک می کند و در دوره آموزشی یکی از رسانه های بیگانه شرکت می کند. او پس ازآن به فعالیت در کشورهایی از جمله کویت و امارات می پردازد.

اسدزاده پس از بازگشت به ایران در روابط عمومی فرهنگستان هنر مشغول می شود و با میرحسین موسوی ارتباط می گیرد. پس از آن با دستور میرحسین موسوی در طبقه سوم ساختمان شیخ هادی مشغول به کار می شود و نشریات و وبلاگ های استانی را به نفع جریان یک جریان سیاسی فعال می کند.

 

عجیب تر آنکه پس از جریان فتنه از سال 89 در مجلس مسئولیت های گوناگونی از جمله مدیرکل روابط عمومی کتابخانه مجلس و مدیرکل نشریات استانی مجلس به وی داده می شود.

سال 93 پس از تلاش های گوناگون جریان های مختلف فرهنگی دلسوز نظام، وی از مدیریت وزارت ارشاد کنارگذاشته شد اما این روزها حضور او در ریاست جمهوری و فعالیتش عجیب تر به نظر می رسد. حال مسئولان باید پاسخ بدهند که فعال فتنه 88 که در ستاد سران فتنه فعالیت داشته، این روزها در ریاست جمهوری چه می کند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
صفا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
۴
۱
هنگامیکه افرادی همانند خانم ابتکارالفتنه که همواره نماد سبز فتنه را بر سر دارند، در راس امور اجرایی این کشور هستند و بجایی رسیدگی به وظیفه حقوقی و قانونی خویش مانند جلوگیری از سوختن جنگلها، اقدام برای رفع ریزگردها و ....، همانند سال 88 که به اتفاق آقای نجفی به خانه آسیب دیدگان مراجعه میکردند تا خانوادها را بر علیه بزرگان نظام بشورانند هنوز بطور غیرقانونی و بیمارگونه در حال برافروختن آتش فتنه زیر خاکستر مانده دست بکارند و از هر چیزی حتی بقیمت پایمال کردن منافع کشور بعنوان اهرمی برای پیروزی منافع بی ارزش حزبی خویش بهره برداری میکنند، از دولتی که اینان را در بدنه دارد چه انتظاری دارید، هرگز از دولت روحانی آبی برای برخورد با فتنه گرم نمیشود که هیچ بلکه فتنه گرانی که تا دیروز در لاک خفت و ننگ همسویی با دشمن رفته بودند و از دشمن عاجزانه و خفت بار درخواست تحریم های کمرشکن برای به زانو آوردن ایران شیعی میکردند، امروزه طلبکارانه در حال بیرون رفت از آن تنگنای پس از فتنه هستند، و با پرویی تمام دیگران را عامل و کاسب تحریم میدانند.
روحانی که با گذشت مصلحتی شورای نگهبان توانست به سکوی قدرت برسد که اگر تایید نشده بود این همه گرفتاری نبود و امروز او باناسپاسی فراوان خود به تخریب جایگاه این شورا پرداخته است
البته شورای نگهبان باید دست از مصلحت جویی بردارد و از تایید افراد مسءله دار که سالیان سال کشور را به لبه پرتگاه کشانده اند بشدت پرهیز کند، تایید افرادی مانند خاتمی، موسوی، کروبی و روحانی نشانه های خوبی نیست مگر در این کشور قحطی آدم است

میدانیم بر طبق آیات قران بزرگترین گناه نابخشودنی ایجاد فتنه است. پس مباد زمینه ایجادش با گذشت مصلحت آمیز ما باشد

خداوند بزرگ شر فتنه گران را بخودشان برگرداند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
۲
۱
افسران ناتوی فرهنگی و تروریسم مردم نهاد! خوش به حالتان. به همین زودی سفارت انگلیس باز می شود و آموزشهای غیر حضوری به حضوری تبدیل می شود و با وجود قحط الرجال و مسئولین چرت الود و کم خبر بهتر از قبل خواهید توانست در جای جای نظام نفوذ کنید.
پاسخ
سید عباس قاسمی از تربت حیدربه09153327480
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
۲
۱
آن دفتر ریاست جمهوری نیست لانه زنبوری است که هر زنبور کثیفی در آن راه پیدا کرده است و به روحانی احمق مشاوره میدهند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
۵
۱
این دولت هم مثله دولت خاتمی اکثر افرادش بعد از 4 یا 8 سال میرن انگلیس و پناهنده میشن
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
۱
۱
کروبی رو خخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
۱
۶
روحانی محبوب اکثر مردم است...با این کارها و خبرسازی ها محبوبیتش بیشتر میشه
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۲:۳۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
مردم ونک به بالا.
مهدی مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
تازه میخوان ببرنش نمایشگاه کتاب فرانکفورت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها