کد خبر: ۳۳۳۷۶۳
زمان انتشار: ۱۷:۰۸     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
قاضی پور:
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خانم ابتکار می‌خواهد فعالیت سیاسی داشته باشد، از سمت خود استعفا دهد تا فردی علاقمند به کار در رأس سازمان حفاظت از محیط‌زیست به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه 598، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار‌نظرها و فعالیت‌های سیاسی رئیس سازمان محیط‌ زیست و وجود مشکلات متعدد در این حوزه، گفت:‌ در شرایطی که ما شاهد گردوغبار و خشک شدن تالاب‌ها در کشور هستیم، بهتر است خانم ابتکار از توان تمام جریان‌ها برای حل مشکلات محیط‌ زیست استفاده کند و نه اینکه به طرفداری از یک جناح و مقابله با یک جناح دیگر بپردازد که لطمه این کار به محیط‌زیست وارد می‌شود.

وی افزود: رئیس سازمان محیط‌ زیست نباید سیاسی باشد، بلکه باید فردی باشد که بتواند در حوزه محیط‌ زیست با همه NGO‌ها همکاری داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: اگر خانم ابتکار می‌خواهد به جای پرداختن به مشکلات حوزه محیط زیست فعالیت سیاسی داشته باشد از کار خود استعفا دهد تا فردی که علاقمند به محیط زیست است در این سمت مشغول به کار شود. ما از اقای روحانی درخواست داریم که خانم ابتکار را برکنار و در پست سیاسی منصوب و فردی دارای دغدغه محیط زیست را به جای وی منصوب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ترانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
واقعا دیگه چه انتظاری از این رئیس محیط زیست میشه داشت؟؟
خوزستان زیر بار این ریزگردها داره تلف میشه. هیچ کس نیست که به داد ما برسه
پاسخ
شهروند
SWEDEN
۰۱:۰۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
صد در صد موافقم.

و برای محیط زیست کشورم متاسفم....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها