يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۳۷۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
پرسپولیس بعد از حضور در شانزدهم جدول تنها با یک هدف در این دیدار حاضر شده است؛ پیروزی!
به گزارش پایگاه 598، برانکو ایوانکوویچ که در سه هفته اخیر لیگ برتر آب خوش از گلویش پایین نرفته و هفته هایی عذاب آور را پشت سر گذاشته در حالی پا به آزادی می گذارد که همتایش در نیمکت مقابل با برد روحیه بخش هفته گذشته برابر استقلال به دنبال دومین برد در میدان آزادی است.

با گزارش لحظه به لحظه دیدار پرسپولیس و ذوب آهن "ورزش سه"، را همراهی کنید.

استادیوم: آزادی تماشاگر: 30 هزار نفر
داوران: علیرضا فغانی، سعید علی نژادیان و سجاد طوری

پرسپولیس:
سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، رامین رضائیان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ذوب آهن:
 رشید مظاهری، علی همام، مهدی نژادمهدی، مهدی مهدی پور، حجت حق وردی، مهرداد قنبری، اکبر صادقی، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده و کاوه رضایی
سرمربی یحیی گل محمدی

دقایق حساس:

دقیقه 7: سوشا مکانی در اولین لمس توپ خود در این دیدار پاس بلندی را برای طارمی مهیا کرد که این مهاجم در جدال با مظاهری ناکام بود و موفق به دریبل دروازه بان ذوب نشد.
دقیقه 10: ارسال ضربه ایستگاهی توسط امید عالیشاه از جناح راست در آستانه ورود به دروازه توسط مدافعان ذوب به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 11: ضربه کرنر در یک رفت و برگشت توسط اومانیا پشت محوطه جریمه برای نوروزی ساخته شد و ضربه فنی کاپیتان پرسپولیس به تیرک دروازه ذوب خورد تا آه از نهاد هواداران تشنه گل این تیم بلند شود.
دقیقه 13: شوت محکم بازیکنان ذوب از پشت محوطه جریمه در حالی که در بین راه به یکی از مدافعان پرسپولیس برخورد کرده بود با واکنش سوشا مکانی به کرنر فرستاده شد.
ذقیقه 16: حرکت پا به توپ مهدی طارمی پشت محوطه جریمه با ضربه پای چپ این بازیکن همراه بود که توپ به راحتی در اختیار مظاهری قرار گرفت.
دقیقه 18: ضربه ایستگاهی برای ذوب آهن را مهدی رجب زاده از جناح چپ برای این تیم، مستقیما به سمت دروازه نواخت که توپ کاپیتان ذوبی ها با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 21: حرکات پا به توپ زیبا طارمی درون محوطه جریمه با جا گذاشتن نژاد مهدی و مظاهری همراه بود و در نهایت این بازیکن خودخواهانه و به شکلی عجیب از درون شش قدم توپش را در آستانه دروازه خالی به آسمان زد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها