أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۳۷۹۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۸     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن سومین شکست این فصل خود را متحمل شد. در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس از ساعت 19 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ذوب آهن به پایان رسید.

به گزارش پایگاه 598، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس از ساعت 19 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که  بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ذوب آهن  به پایان رسید.

پرسپولیس بازی را هجوی آغاز کرد و در 5 دقیقه اول حملات گسترده‌ای را روی دروازه ذوب آهن انجام داد.

در دقیقه 7 مهدی طارمی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ذوب آهن قرار گرفت که رشید مظاهری ضربه مهاجم پرسپولیس را مهار کرد.

در دقیقه 10 ضربه کاشته پرسپولیس تبدیل به اولین کرنر این تیم شد و ضربه کرنر زده شد و توپ پشت محوطه جریمه به هادی نوروزی رسید و شوت او با برخورد به تیرک دروازه‌ ذوب آهن دوباره به کرنر رفت که کرنر دوم حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

در دقیقه 13 شوت بازیکن ذوب آهن را سوشا مکانی به خوبی مهار کرد و توپ را به کرنر فرستاد. ضربه کرنر تبدیل به ضد حمله پرسپولیس شد.

در دقیقه 16 شوت مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس را رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب آهن مهار کرد.

تا دقیقه 18 بازیکنان پرسپولیس یک خطا وبازیکنان  ذوب آهن سه خطا مرتکب شدند.

در دقیقه 21 مهدی طارمی با یک توپ ربایی وارد محوطه جریمه ذوب آهن شد و بعد از دریبل دروازه‌بان توپ را با شوتی بی‌دقت به بالای دروازه زد.

تا دقیقه 31 مسابقه دچار افت شد و توپ بیشتر درمیانه میدان در جریان داشت.

در دقیقه 39 فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس با پاس اشتباه مدافع ذوب آهن صاحب توپ شد ولی نتوانست از این موقعیت تک به تک استفاده کند و توپ به کرنر رفت که این کرنر هم حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

نیمه دوم:

پنالتی از دست رفته: پرسپولیس در نیمه دوم در دقیقه 55 صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را امید عالیشاه از دست داد و ضربه او را رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب آهن مهار کرد.

در دقیقه 58 پرسپولیس روی ضربه کرنر ذوب آهن صاحب یک ضد حمله شد و امید عالیشاه در موقعیت تک به تک با رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب آهن قرار گرفت که این فرصت گلزنی را هم از دست داد.

گل: در دقیقه 64 امید عالیشاه با شوت از پشت محوطه جریمه گل پرسپولیس را به ثمر رساند و دروازه‌ ذوب آهن را باز کرد.

در دقیقه 67 امید عالیشاه بازهم یک فرصت گلزنی را از دست داد و در محوطه شش قدم با دروازه‌بان ذوب آهن تک به تک شد و بازهم ناکام ماند!

گل مساوی: در دقیقه 76 روی یک ضربه کاشته توپ به کاوه رضایی رسید او با یک ضربه سر گل مساوی ذوب آهن را به ثمر رساند. در این گل سوشا مکانی هم مقصر بود.

در دقیقه 80 مهدی طارمی صاحب یک موقعیت گلزنی شد که ضربه او از داخل محوطه جریمه را مدافع ذوب آهن به کرنر فرستاد.

پنالتی و گل دوم ذوب آهن: در دقیقه 89 علیرضا فغانی یک پنالتی به نفع ذوب آهن اعلام کرد. ضربه پنالتی را مسعود حسن‌زاده برخلاف حرکت سوشا مکانی تبدیل به گل دوم ذوب آهن کرد.

به این ترتیب پرسپولیس با بازیکنان گل نزن خود سومین  شکست این فصل خود را متحمل شد تا بدون برد در انتهای جدول و رده شانزدهم باقی بماند. این دومین باخت پرسپولیس به تیم دوم اصفهان است.

ذوب آهن هم با این برد 6 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد.

علیرضا فغانی داور مسابقه به فرشاد احمدزاده از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. داور بنگر مدافع پرسپولیس را در دقیقه 90+4 از میدان اخراج کرد.

ترکیب ذوب آهن:

رشید مظاهری ، علی حمام( از دقیقه 46 صائب محبی) ،‌مهدی مهدی‌پور، حجت حق‌وردی، محمد نژاد مهدی، مهرداد قنبری، اکبر صادقی ، دانیال اسماعیل‌فر( از دقیقه 68 مسعود حسن‌زاده)، احسان پهلوان، کاوه رضایی و مهدی رجب‌زاده( از دقیقه 83 مرتضی تبریزی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، رامین رضائیان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده( از دقیقه 54 علی علیپور)، امید عالیشاه( از دقیقه 85 میلاد کمندانی) و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها